معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: دومین یادواره 151 شهید مهندس استان گیلان و 1400 شهید مهندس کشور 16 آذر با سخنرانی دکتر اشتری فر در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۴۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

سرهنگ اله یار باباپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه استان گیلان مهد 151  شهیدی است که در اوج تحریم های دفاع مقدس لفظ ما می توانیم را سرودند اظهار کرد: تلاقی این یادواره با روز 16 آذر روز دانشجو، یادآور مبارزه و جلوگیری از نفوذ سیاسی و اقتصادی دشمن به رهبری نظام سلطه آمریکا و انگلیس است.

وی افزود: جلوگیری از نفوذ دشمن در سال 1332 توسط دانشجویان رقم خورد و در زمان کنونی نیز براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باید مراقب نفوذ دشمن در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پس از توافق هسته ای باشیم.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دومین یادواره 151 شهید مهندس استان گیلان و 1400 شهید مهندس کشور 16 آذر با سخنرانی دکتر اشتری فر در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار می شود گفت: این یادوراه با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس و مهندسی دفاع در جامعه مهندسین برگزار می شود.

سرهنگ باباپور ادامه داد: تبیین نقش علم، تخصص، تعهد، دانش و مهندسی همراه با ایمان برای مهندسین و دانشجویان رشته مهندسی از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.

وی در پایان ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این یادواره خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر مهندس چهره های گرانبهایی هستند که متاسفانه تا به امروز کمتر به آنها پرداخته شده است.

ارسال نظرات