مرحله نهایی یازدهمین دوره رقابت های کبدی جوانان پسر قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای استان قم طی روزهای 13 لغایت 16 آذر ماه در شهر قم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۴۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاري بسيج ، مرحله نهایی یازدهمین دوره رقابت های کبدی جوانان پسر قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای استان قم طی روزهای 13 لغایت 16 آذر ماه در شهر قم برگزار می شود.
12 تیم برتر مناطق شش گانه با کسب امتیازات لازم در مناطق خود جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.
اسامی تیم های راه یافته به مرحله نهایی کبدی جوانان پسر بدین شرح است:
منطقه یک : آذربایجان غربی، قزوین
منطقه دو: اصفهان، خوزستان
منطقه سه: کرمانشاه، همدان
منطقه چهار: گلستان، خراسان رضوی
منطقه پنج: سیستان و بلوچستان، یزد
منطقه شش: مرکزی، قم
لازم بذکر است تیم های شرکت کننده در مرحله نهایی مسابقات کبدی جوانان کشور جهت پذیرش در مسابقات معرفی نامه از اداره کل ورزش و جوانان استان خود را باید به مسئولان اجرایی تحویل دهند. همچنین به همراه داشتن کارت بیمه ورزشی کبدی با کد 45 برای ورزشکاران الزامی است.
بخش نامه مسابقات کبدی جوانان اعلام شد:
بخشنامه مسابقات قهرمانی کشور جوانان (آقایان)- 1394
# مسابقات براساس قوانین بین المللی کبدی 12 نفره برگزار می گردد.
# مسابقات در مرحله اول به صورت مناطق برگزار می گردد ، از هر منطقه دو تیم صعود کرده و در مجموع 12 تیم بالا آمده به مرحله نهائی راه می یابند. که روسای مناطق موظفند ضمن ارسال یک نسخه از تاریخ ومحل وتعدادوبرنامه برگزاری مسابقات در آن منطقه تا تاریخ 30آبان، مسابقات مقدماتی را در مناطق شش گانه برگزارنمایند. ( با توجه به قانون مسابقات قهرمانی کشورتیمها به هیچ عنوان حق استفاده از بازیکنان دیگر استانها رادرمرحله مقدماتی را نخواهند داشت.فقط در مرحله نهایی، تیمهای صعودکرده، ازمنطقه خودمجازند2بازیکن ازتیمهای حذف شده به خدمت بگیرند)
# هر تیم در مراحل مقدماتی و نهایی شامل 12 بازیکن ، 1 مربی و یک سرپرست ویک راننده یاتدارکات جمعاً 15 نفر می باشد.
# وزن زیر 68 کیلوگرم بوده که با احتساب دو کیلو ارفاق 70 کیلوگرم می باشد. وزن کشی یک روز قبل از مسابقات در ساعت و مکان معین انجام می شود.
# متولدین 11/10/1374 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.
# در طول برگزاری مسابقات دورمقدماتی در مناطق اسکان ورزشکاران به عهده میزبان و تغذیه و ایاب ذهاب به عهده تیمهای شرکت کننده میباشد.
# درمرحله نهایی اسکان و تغذیه به عهده میزبان میباشد.
# تاریخ و محل برگزاری مرحله نهائی 13 الی 16 آذردر شهر قم میباشد.
# برنامه بازیهای مرحله نهایی براساس تعداد تیم های شرکت کننده در جلسه هماهنگی سرپرستان ارائه خواهدشدوتیمهای حذف شده در هر مرحله از مسابقات مرحله نهایی میبایستی محل مسابقات را ترک نمایندومیزبان هیچگونه تعهدی نسبت به تغذیه و اسکان این تیمها نخواهد داشت.
# همراه داشتن اصل کارت بیمه ورزشی عکسدار و آیدی کارت صادرشده توسط فدراسیون درزمان وزن کشی مرحله نهایی مسابقات الزامیست.
# ارسال اصل کارت بیمه حوادث ورزشی کد 45 سال94و شناسنامه عکسدار (بازیکن-پدر یا مادر)و کارت ملی به همراه یک نسخه تصویر مدارک، # گواهی اشتغال به تحصیل عکسدار یا دفترچه بیمه خدمات درمانی یا تأمین اجتماعی جهت محصلین و دانشجویان به همراه کارت دانشجویی و2قطعه عکس 4*3 گرفته شده در سال جاری (12 تیم برتر) به فدراسیون جهت صدور آی دی کارت الزامی است.(بررسی ومسئولیت اصالت مدارک تیمهای شرکت کننده در دور مقدماتی بر عهده رئیس منطقه میباشد).
# داشتن معرفینامه از اداره کل و یا هیئت کبدی استان الزامیست.
# 12تیم برتر می بایست اسامی نفرات شرکت کننده را در فرمهای معینی که پس از پایان دور مقدماتی به هیئتهای استانی 12 تیم صعودکننده به مرحله نهایی ارسال میگردد
# تکمیل و ممهور به مهر هیئت و اداره کل ورزش و جوانان آن استان حداکثر تا تاریخ 7/9/1394 به کمیته مسابقات فدراسیون ارسال نماید.
# همراه داشتن دو دست لباس با دو رنگ متفاوت تیره و روشن از شماره 1 الی 12 الزامی است.



خبرنگار ورزشي : ا . آقارضي
ارسال نظرات