خوشبختانه صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از فعالیت‌ها و اقدامات دانش بنیان حمایت می‌کند و اگر که فردی حتی یک ریال برای کار نداشته باشد این صندوق با ارائه تسهیلات از فعالیت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۸۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،مجید خدابخش، استاندار اردبیل در مراسم افتتاحیه نمایشگاه‌ دستاوردهای پژوهشی و فن بازار در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان اردبیل است که برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در زمینه فناوری عمدتا در راستای توسعه استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان اردبیل فقط برای ارائه کالاهای تولیدی داخل استان نیست بلکه در این نمایشگاه توانمندی‌های دانش بنیان و تولیدات علمی نیز به معرض نمایش گذاشته شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه درصد جوانان فارغ‌التحصیل بیکار در استان اردبیل بیشتر است، تصریح کرد: در کل کشور و به طبع آن در استان اردبیل جوانان فارغ‌التحصیل بیکاری وجود دارند که ظرفیت دستگاه‌های دولتی برای استخدام این جوانان تکمیل بوده و نمی‌توان از استخدام در ادارات دولتی برای رفع معظل بیکاری جوانان استفاده کرد.

خدابخش گفت: فعالیت‌های دانش بنیان از حوزه‌های بسیاری تشکیل شده است که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در تمامی زمینه‌ها می‌توانند با فعالیت در شرکت‌های دانش بنیان و تولیدات محصولات علمی برای خود اشتغال مناسبی ایجاد کرده و زندگی خود را تامین کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از فعالیت‌ها و اقدامات دانش بنیان حمایت می‌کند و اگر که فردی حتی یک ریال برای کار نداشته باشد این صندوق با ارائه تسهیلات از فعالیت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند.

 

ارسال نظرات