رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل:

ایران با 5مدال طلای ورزشکاران اردبیلی نائب قهرمان شد

ورزشکاران اردبیلی در دومین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی در هندوستان موفق به کسب 5 مدال ارزشمند طلا شدند.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۸۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل در بازگشت ورزشکاران رزمی‌کار به استان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزشکاران اردبیلی که در قالب تیم منتخب جمهوری اسلامی ایران در دومین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی در هندوستان شرکت کرده بودند 5 مدال ارزشمند طلا کسب کردند.

اسلام عبدی بیان کرد: تیم منتخب ورزش‌های رزمی ایران در قالب 23 نفر در مسابقات جهانی هندوستان حضور یافتند و موفق شدند با کسب مدال‌های رنگارنگ نایب قهرمانی این دوره از مسابقات جهانی هنرهای رزمی هندوستان را به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به اینکه در دومین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی در هندوستان، اسلام عبدی، جواد عزیزی و امیر واحدی‌زاده در رشته کیگ بوکسینگ مدال طلا کسب کردند، گفت: در هنرهای رزمی نیز یعقوب یکانی‌پور دیگر ورزشکار اردبیلی موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل تصریح کرد: در دومین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی هندوستان بیش از 20 کشور از سراسر دنیا شرکت کرده بودند که در این رقابت‌ها کشورهای قدرمتندی نظیر آلمان، ایتالیا، هندوستان، اندونزی، استرلیا، روسیه، تایلند و ازبکستان نیز حضور داشتند.

عبدی با بیان اینکه تیم منتخب ایران در این دوره از رقابت‌ها با قدرت و بسیار خوب ظاهر شد، افزود: ورزشکاران اردبیلی نیز با کسب 5 مدال طلا نقش مهمی در کسب نایب قهرمانی تیم منتخب ایران در مسابقات جهانی هنرهای رزمی هندوستان داشتند.

وی اظهار کرد: المپیک ورزش‌های رزمی نیز در آینده نزدیک در کشور روسیه برگزار می‌شود و با رایزنی‌های انجام شده درصدد هستیم ورزشکاران رزمی‌ کار اردبیل نیز در صورت کسب سهمیه و داشتن آمادگی در این دوره از مسابقات شرکت کنند تا بار دیگر شاهد افتخار آفرینی برای کشورمان از سوی این ورزشکاران باشیم.

ارسال نظرات