کلاس‌های قرائت، تفسیر، گفتمان و پرسمان دینی نیز توسط فعالان دینی در کتابخانه‌های تبلیغات اسلامی سوادکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۶۱۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، داوود عزتی در جلسه هفتگی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به اینکه کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی ارزشمند در آموزه‌های دینی و فرهنگی ما مورد توجه قرار گرفته است، گفت: مدیریت و ساماندهی کتاب حوزه دین با همکاری فعالان دینی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 11 هزار جلد کتاب در کتابخانه شبستان مسجد جامع پل‌سفید وجود دارد و مدیریت مناسب این کتابخانه موجب اقبال عمومی به آن شده است، افزود: 423 نفر عضو کتابخانه شبستان مسجد جامع پل‌سفید سوادکوه هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به اینکه کتاب‌های حوزه دین در کتابخانه اداره تبلیغات اسلامی، کتابخانه شبستان پل‌سفید و کتابخانه‌های روحانیون مستقر وجود دارد، خاطرنشان کرد: قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفاسیر قرآن و کتاب‌های دینی حوزه‌های اخلاقی و مناسبتی بخشی از کتب موجود در کتابخانه‌های حوزه دین تبلیغات اسلامی سوادکوه است.

عزتی به فعالیت‌های علمی و تفاسیر مختلف توسط فعالان دینی و روحانیون مستقر در سوادکوه اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های قرائت، تفسیر، گفتمان و پرسمان دینی نیز توسط فعالان دینی در کتابخانه‌های تبلیغات اسلامی سوادکوه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها