وقتی بحث نفوذ مطرح می شود حتما زمینه و بستری برای نفوذ محتمل است که دشمن از آن طریق می تواند به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۸۶۰۳۶۹۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
غلام محمد زارعی نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: دشمن همواره به دنبال توطئه علیه ما بوده و هر روز به شکل وشیوه ای خاص سعی کرده در درون کشور به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

وی افزود: یک روز با جنگ سخت روز دیگر با تحریم اقتصادی و جنگ نرم و امروز با استفاده از اهرم نفوذ دشمن بر علیه ما تلاش می کند.

زارعی گفت: وقتی بحث نفوذ مطرح می شود حتما زمینه و بستری برای نفوذ محتمل است که دشمن از آن طریق می تواند به اهداف خود برسد دشمن از طریق کسانی که گرایش به او دارند یا کسانی که شخصا وارد عمل می شوند قصد نفوذ در داخل کشور ما را دارد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد تأکید کرد: بحث نفوذ بسیار جدی است و طبعا یکی از شیوه های آن نفوذ سیاسی است یعنی کسانی در داخل هستند که فکر می کنند دشمنان دیرینه نظام دست از دشمنی خود برداشتند یا با علم به اینکه این دشمنی ادامه دارد جاهلانه و سهل انگارانه فکر می کنند که می توانند با باز کردن مسیر دشمن و ورودش به کشور رفع مشکلات موجود را داشته باشیم.

وی ادامه داد: طبعا اگر این فضا و فرصت فراهم شود نفوذ دشمن گروه های مختلفی را هدف قرار خواهد داد جریان های سیاسی و مسوولین باید به خطر نفوذ دشمن در همه ابعاد هوشیار باشند و دشمن را نا کام بگذارند.

ارسال نظرات