به همت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب؛

نهمین یادواره شهدای منطقه نواب صفوی شاهرود برگزار شد

نهمین یادواره شهدای منطقه نواب صفوی شاهرود به همت پایگاه شهید نواب صفوی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۷۰۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود، نهمین یادواره شهدای منطقه نواب صفوی شاهرود به همت پایگاه شهید نواب صفوی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

آیت الله مهدی احدی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این یادواره اظهار داشت: شهدای ما تابع امام حسین(ع) بودند و در مسیر اسلام و آرمان های آن جان خود را تقدیم کردند و باید گفت شهدا آگاهانه و با بصیرتی کامل راه شهادت را برگزیدند.

وی افزود: شهدا «عندربهم یرزقونند» و ناظر اعمال و رفتار ما هستند؛ بنابراین ما باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم چرا که امنیت و اقتدار و عزت امروز کشورمان را مدیون آنها هستیم.

این یادواره به یاد شهدای منطقه نواب صفوی شاهرود از جمله سردار شهید رضا نادری و شهیدان حسن احسانی فر،محمدحسین نعیمی،فرامرز کلباسی،علی اکبر حیدری،علی طالع زاری،سیدجابر طباطبایی،اسمعیل رجبی،حسن مرواری و علی اصغر زارعیان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار