فرماندار ویژه گنبدکاووس از کشف یک مورد پولشویی اقتصادی در حوزه صنعت شهرستان گنبدکاووس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۳۷۳۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

به گزارش بسیج،  محمد حمیدی در دومین جلسه کمیسون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گنبدکاووس از کشف یک مورد پولشویی اقتصادی در حوزه صنعت شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 300 میلیارد تومان پول غیرمجاز در غالب سود شرکت آلمانی به حساب یک شهروند واریز شده که برداشت پول توسط بانک مرکزی بلوکه شده است.

وی از تشکیل پرونده برای 70 واحد صنفی متخلف در تعزیرات گنبدکاووس از ابتدای سال 94 تاکنون خبر داد و افزود: برای 90 درصد این پرونده ها رای صادر شده و کالاهای غیرمجاز ضبط شده است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از نظارت بر داروخانه درباره گران‌فروشی و جلوگیری از فروش داروهای تقلبی خبر داد و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره های 33294514  و33225356 تماس گرفته و شکایت خود را برای رسیدگی ثبت کنند.

حمیدی از اجرای کارگروه نظارت بر عیار طلافروشان در طلافروشی‌های گنبدکاووس از ابتدای دی‌ماه 1394 گفت و اظهار کرد: با اجرای این طرح که با همکاری اداره استاندارد گلستان انجام می‌شود از فروش طلا با عیارهای نازل‌تر جلوگیری می‌شود.

وی گفت: در سطح استان گلستان 32 بنکدار طلا علامت استاندارد دارند که با حرف G که علامت اختصاری استان گلستان است و با شماره‌های 1 تا 32 قابل شناسایی است کار ساخت و عرضه طلا را برعهده دارند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهار کرد: در سه ماهه شهریور، مهر و آبان 94 نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس 470 پاکت سیگار، یک هزار و 698 دستگاه ماهواره، 808 سی‌دی غیر مجاز، 28 قبضه سلاح شکاری، یک هزار و 408 بسته قرص غیرمجاز و 1264 لیتر مشروب الکلی کشف و افراد خاطی به دستگاه قضایی معرفی شده است.
ارسال نظرات