طراح بازی رایانه‌ای 5 خورشید و بسیجی نخبه گفت: از انجا که بسیج برای حضور در هر عرصه ای داوطلب است در راستای مقابله با جنگ نرم بایستی به اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه بپردازد.
کد خبر: ۸۶۰۳۷۹۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

حسین خانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور خود در بسیج اظهار داشت: از سال 75 عضو بسیج شدم، 34 ساله هستم و مدت 13 سال سابقه تدریس به عنوان دبیر ریاضی را دارم.

وی افزود: بازی رایانه‌ای 5 خورشید در 5 هزار نسخه با هزینه شخصی وارد بازار و خوشبختانه از استقبال خوبی برخوردار شد به طوری که تنها 200 نسخه از آن باقی مانده است.

طراح بازی رایانه ای 5 خورشید تصریح کرد: این بازی حاوی مفاهیم اجتماعی و هوشی است ولی متاسفانه بستری حاصل نشده تا اینگونه بازی ها از سوی کودکان با استقبالی که انتظار داریم مواجه شود چرا که بچه ها از بازی های هیجانی لذت می برند ولی با این حال دلسرد نشدم و این بازی توانست شناخته شود و حتی مقام نخست را کسب کنم.

این بسیجی نخبه با اشاره به لزوم پرداختن به ساخت بازی های رایانه ای گفت: باید تلاش کنیم تا بازی هایی ساخته شود که در عین هیجان بتواند مفاهیم اجتماعی را که ریشه در فرهنگ غنی ما دارند ترویج دهند و به نسل آینده منتقل سازند، من نیز به عنوان یک بسیجی در این عرصه احساس مسئولیت کردم و ادای وظیفه می‌کنم.

خانی با اشاره به اقدام جدید خود در این حوزه گفت: تلاش دارم بازی های اندرویدی بسازم چرا که در حال حاضر بیشتر کودکان و نوجوانان هر کدام یک گوشی تلفن همراه دارند که قابلیت اجرای بازی های اندرویدی را نیز دارد و به این منظور تلاش کردم تا بازی 5 خورشید این قابلیت را پیدا کند که نیاز به انجام یکسری برنامه‌ریزی و صرف هزینه است تا محقق شود.

وی افزود: بازی های جدیدی باید ساخته شود تا در جمع قابلیت اجرا داشته باشد و دست کم از فضاهای مجازی دور شویم به این منظور فرش کارت‌هایی را طراحی کردم که کودکان در حین بازی جمعی و رقابت با یکدیگر بی آنکه خود بدانند مفاهیم آموزشی را نیز فرا گیرند که بهمن ماه این بازی نیز وارد بازار می شود و به عنوان یک طرح کشوری مورد توجه قرار گفت.

این بسیجی نخبه تصریح کرد: معتقدم می توان با استفاده از اشیاء اطرافمان حرکت مهارتی را به فرزندان آموزش داد چرا که لازم نیست مطالب حتما آموزشی باشد می تواند جنبه تفریحی و حرکتی نیز داشته باشد.

خانی با اشاره به یکی از موانع موجود در بحث حمایتی گفت: متاسفانه ضعف موجود در بسته بندی محصول یکی از موانع موجود در بحث حمایتی است زمانی که چنین محصولاتی ارائه می شود هر قدر هم محتوای خوبی داشته باشد اما از ظاهر مناسب برخوردار نباشد نمی تواند در بازار موفقیتی کسب کند.

این بسیجی نخبه تصریح کرد: برای مقابله با جنگ نرم بسیج باید به اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه بپردازد، نیروی بسیج از انرژی مضاعفی برخوردار بوده که با ساماندهی مناسب می تواند ظرفیت خوبی در راستای حفظ آرمان های انقلاب فراهم ساخت، بسیج برای حضور در هر عرصه ای داوطلب است.

وی خاطرنشان کرد: حلقه های صالحین می تواند در بحث روشنگری نقش آفرین باشد در وهله اول بسیج با خودسازی و در گام بعد به بحث بصیرت افزایی بپردازد تا سهم خود را در پیشبرد انقلاب ایفا کند و در این مسیر پیرو خط ولایت فقیه است.

حسین خانی با اشاره به اینکه هر فرد باید به ترویج فرهنگ اسلامی و بومی در جامعه بپردازد گفت: شخصا با وجود اینکه دبیر ریاضی هستم ولی آموزه‌های دینی را در کنار مباحث ریاضی تدریس می کنم و معتقدم که موثرتر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات