مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: همایش آیت الله بروجردی عالم بزرگ وقف در بروجرد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۸۱۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام خاکباز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته وقف برگزار شد گفت: همایش آیت الله بروجردی عالم بزرگ وقف 18 آذر ماه در بروجرد برگزار می شود.

وی در خصوص وضعیت دانشکده علوم قرآنی خرم آباد بیان کرد: الحمدالله تا به امروز کم و بیش به تعهدات عمل شدهاست و اینکه گفته می شود دانشکده علوم قرانی منحل می شود قطعا مطمئن باشید که منحل نخواهد شد؛ اگر چهبرنامه بر انحلال این دانشکده بود اما با توجه به اینکه دولت توان پرداخت مخارج آن را ندارد نهایتا با توافقاتی که بین سازمان اوقاف و امور خیریه کشو و استان صورت گرفت تصمیم بر این شد که دانشکده به کار خودش ادامه دهد.

خاکباز اظهار کرد: یکی از ساختمان هایی که در اختیار دانشکده علوم قرآنی است جزو ساختمان های موقوفه است و اعتباراتی نیز که به دانشکده پرداخت می شود از اعتبارات جاری اوقاف است.

وی ادامه داد: اگر اعتراضی از جانب دانشجویان وجود دارد به خاطر عدم اختصاص بودجه عمرانی برای تکمیل ساختمان دانشکده علوم قرآنی در ورودی شهر خرم آباد است. در هر حال اگر دولت و استانداری هم از این دانشکده حمایتهای لازم را به عمل نیاورند و به تعهدات خود عمل نکنند این را از من بشنوید و منتظر نتیجه آن هم باشید که دانشکده علوم قرآنی خرم آباد منحل نمی شود.



 

ارسال نظرات