خبرهای داغ:
تاکید فرماندار گرگان در راستای خدمات‎رسانی به نقاط آسیب‎پذیر؛
فرماندار گرگان گفت:برای خدمات‎رسانی به روستاهای قزاق محله نومل و قلعه محمودشهرستان گرگان دستگاه‎های اجرایی قرار نیست بگویند اعتبار نداریم.
کد خبر: ۸۶۰۳۸۱۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، یحیی خاکی در نهمین جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان که در روستای قزاق محله نومل برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت بهسازی نقاط آسیب پذیر برای مدیران ارشد استانی تبیین شده است و به تصویب همه مدیران ارشد استانی رسیده است و استاندار گلستان به آن تاکید دارد.

وی تصریح کرد: باید به توسعه نقاط آسیب پذیر روستای ثراق محله نومل و قلعه محمود توجه کرد و برای آن که رشد توسعه شتابان شود باید توسعه از لایه‎های زیرین جامعه آغاز شود.

فرماندار گرگان ابراز داشت: شهر گرگان داری نقاط آسیب پذیر زیادی است که نمی‎توان آن را انکار کرد و باید این نقاط شناسایی شود.

خاکی ابراز داشت: اگر امروز قرار است جوانان نقاط آسیب پذیر به سمت تحصیل بروند باید پایه توسعه تحصیلی در مناطق آسیب پذیر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برای خدمات‎رسانی به روستاهای قزاق محله نومل و قلعه محمودشهرستان گرگان دستگاه‎های اجرایی قرار نیست بگویند اعتبار نداریم، خاطر نشان کرد: ما باید نگاه مبارزه با مواد مخدر را به صورت اجتماعی پیگیری کنیم و برای این کار باید نگاه ایجابی را بر مناطق آسیبب پذیر حاکم سازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها