مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پـارسـیـان:

دشمن قادر به تحقق توطئه‌های شوم خود علیه ایران نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پـارسـیـان، گفت: دشمن قادر به تحقق توطئه‌های شوم خود علیه ایران نیست.
کد خبر: ۸۶۰۳۸۵۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان صبح امروز در دیدار با کارکنان ناحیه پارسیان اظهار داشت: امروز جبهه باطل، تکفیر و داعش به سرکردگی استکبار جهانی در کشورهای مختلف شکل‌ گرفته و به شدت در حال ظلم و ستم علیه مسلمانان و تصمیم بر از بین بردن اسلام ناب محمدی(ص) دارند.

 حجت الاسلام والمسلمین الهی منش تاکید کرد: کسانی که در جبهه مقابله با استکبار با اخلاص پا در رکاب اسلام ناب گذارند و در این راه شهید شوند شهادتشان همچون شهدایی است که در رکاب ائمه اطهار(ع) به شهادت رسیدند.

 وی با اشاره به اینکه مسلمانان امروز بیش از هر زمان دیگری به آگاهی، بصیرت، هوشیاری و آمادگی در برابر توطئه‌های دشمنان نیاز دارند، افزود: همین آگاهی و بصیرت ملت ایران در طول 37 سال عمر با برکت انقلاب بوده که دشمن نتوانسته تا به حال ضربه‌ای به کشور عزیزمان وارد کند.

 وی با بیان اینکه همین تجربیات اساسی فرزندان ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف بوده که توانسته‌ در یاری مسلمانان کشورهای منطقه را در برابر دشمنان خود موفق بدارد، ادامه داد: تجربیات دفاع مقدس باعث شده تا جوانان این مرز و بوم بتوانند کاری کنند تا دشمنان دین و قرآن جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را نداشته باشند.

 نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان تاکید کرد: مرزهای ایران اسلامی با وجود جوانان مومن و آماده مبارزه با دشمنان، کوچکترین ناامنی را ندارد و هیچ گروه و کشوری جرات نمی‌کند که حتی فکر تجاوز به مرزهای ایران را داشته باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین الهی منش با اشاره به اینکه دشمن قادر به تحقق توطئه‌های شوم خود در عرصه‌های مختلف علیه ایران اسلامی نیست و هر باری که توطئه‌ای دارد با سختی شکست‌خورده و می‌خورد، گفت: آل‌سعود لانه بذر فتنه در بین مسلمانان و کشورهای منطقه را بر عهده دارد و این راهی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای آنها ترسیم کرده‌اند.

 وی با تاکید بر اینکه قدرت تجهیزاتی و ایمان نیروهای نظامی و انتظامی ما باعث شده تا هیچ قدرتی قادر به تجاوز به مرزهای ما نباشد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با توجه به امکانات و نیرو، آماده مبارزه و دفاع از ایران اسلامی در مقابل قدرت‌های مختلف با پیشرفته‌ترین تجهیزاتشان و در هر نقطه‌ای از جهان هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار