خبرهای داغ:
همایش بزرگ «دزفول شهر آرزو‌ها» با محوریت توسعه پایدار این شهرستان در بخش‌های مختلف شهری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۸۷۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج خوزستان ،میلاد گلداری  اظهار داشت: همایش بزرگ دزفول شهر آرزوها‌ با محوریت توسعه پایدار این شهرستان در بخش‌های مختلف شهری برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه ابتکاری جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بوده که با محوریت توسعه همه جانبه شهرستان برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته ارتباطات شهر آرزو‌ها عنوان کرد: این همایش، شنبه 28 آذر ماه در محل سالن اجتماعات شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار خواهد شد.

وی گفت: توسعه صنعتی، کشاورزی و گردشگری دزفول سه محور اصلی این همایش بوده که توسط سخنرانان و صاحب نظران مورد بحث قرار خواهد گرفت.

گلداری با بیان اینکه دزفول دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری، کشاورزی و همچنین تعداد بالایی از فارغ التحصیلان و متخصصان رشته‌های فنی و مهندسی بوده، افزود: در این همایش موانع توسعه دزفول بررسی شده و راهکار‌ها و پیشنهادات برای رفع این معضلات ارائه خواهد شد.

وی گفت: این همایش با حضور مسئولان محلی، استاید دانشگاه و دزفولی‌های مقیم تهران و با حضور پرشور شهروندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار خواهد شد و پس از پایان همایش نشست خبری دزفول شهر آرزو‌ها با حضور میهمانان این همایش برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها