خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: مجمع عالی قشر این سازمان روز دوشنبه ۱۶ آذر ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۸۸۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار جبرگزاری بسیج خوزستان ، عادل نوروزیان اظهار داشت: نشست مجمع عالی بسیج رسانه استان که بالاترین جلسه تصمیم گیری سالانه سازمان بسیج رسانه خوزستان می باشد جمع زیادی از مدیران و صاحبنظران عرصه رسانه استان حضور دارند.

وی افزود: ارائه گزارش عملکرد از اقدامات صورت گرفته در مدت زمان سپری شده از سال، آسیب شناسی، بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ها و چشم اندازهای سازمان در سال آتی و ارایه برآوردی از نیازهای پیش رو جهت پویایی و حرکت شتابان سازمان و نیز بررسی برخی مشکلات موجود در عرصه استان از مهمترین محورهای این همایش می باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در دنیای کنونی، تاکید کرد: در بعد داخلی هماهنگی و تقویت هرچه بیشتر رسانه ها به عنوان حلقه واسط میان جامعه و مسئولان نقش موثری در پیشرفت هر چه بیشتر و متوازن استان دارد.

نوروزیان عنوان کرد: در بعد خارجی نیز با توجه به ابعاد هجمه رسانه های غربی-عربی بر علیه کشور و استان و نقش رسانه‌ها در مقابله با این جنگ رسانه‌ای و حفظ آرامش روانی جامعه در شرایط کنونی، لزوم هم افزایی هرچه بیشتر رسانه‌های استانی و کشوری بیش از پیش احساس می شود که در این راستا سازمان بسیج رسانه آمادگی دارد تا با همکاری تمامی مسئولان، بزرگان و دلسوزان رسانه ای استان تلاش خود را بر این اهداف متمرکز نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها