دستگاه آموزش و پرورش محلی برای ادب‌آموزی، علم‌آموزی و مهارت‌آموزی است که با توجه به حساسیت فعالیت این نهاد در تربیت و آموزش نسل آینده نظام انتظار از آن بسیار بالا می باشد.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۰۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مصطفی جوادی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش در آئین تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش شهرستان نیر اظهار داشت: در حال حاضر در آموزش و پرورش استان اردبیل 18 هزار و 22‌نفر معلم مشغول به فعالیت و امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی هستند.

وی تصریح کرد: از این تعداد همکاری فرهنگی در سطح استان 417‌نفر در مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان نیر مشغول به کار بوده و در زمینه آموزش و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان گام برمی‌دارند که تلاش‌های آنها در این راستا شایسته قدردانی است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: از آغاز سال تحصیلی جدید نیز 31 نفر نیروی جدید وارد آموزش و پرورش استان اردبیل شده‌اند که 23 نفر از این تعداد مرد و 8‌نفر نیز زن هستند که با جذب نیروهای جدید در تلاش هستیم تا در زمینه آموزش و پرورش دانش‌آموزان بیش از گذشته مفید و موثر عمل کنیم.

جوادی با بیان اینکه معلمان نقش وتاثیر بسزایی در آینده دانش‌آموزان و تربیت این افراد دارند، گفت: انتظار می‌رود تا با واقف بودن به این نقش و تاثیر مهم معلمان و همکاران فرهنگی بیش از گذشته در زمینه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تلاش و جدیت کنند و با بکارگیری روش‌ها و شیوه‌ها کارآمد در امر آموزش و پرورش در این زمینه موثر واقع شوند.

مصطفی جوادی دستگاه آموزش و پرورش را محلی برای ادب‌آموزی، علم‌آموزی و مهارت‌آموزی دانست و بیان کرد: با توجه به حساسیت فعالیت این نهاد در تربیت و آموزش نسل آینده نظام انتظار از آن بسیار بالا بوده و باید تلاش کنیم در مسیر تعالی دانش‌آموزان گام برداریم.

وی با اشاره به احداث 6 مدرسه توسط خیران در شهرستان نیر اظهار کرد: با توجه به حساسیت ایمن‌سازی و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در این زمینه تلاش و جدیت بر این است تا در مناطق محروم از این سیستم‌ها برای گرمایش مدارس استفاده شود که در همین راستا امسال یک میلیارد تومان برای استاندارسازی و تعمیرات سیستم‌های گرمایشی مدارس شهرستان نیر اختصاص یافته است.

در این آئین با قدردانی از تلاش‌های عین‌الله یوسفی سادات به عنوان رئیس پیشین اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر، ربعلی مظهری به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

ارسال نظرات