مسئول بسیج ورزشکاران استان کردستان با بیان اینکه دشمنان با اتکا به سه نوع جنگ به دنبال تضعیف نظام بوده و هستند، افزود: دشمن بعد از ناکامی در عرصه جنگ سرد رو به جنگ نیمه سخت و اکنون نیز هجمه فرهنگی آورده است.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۸۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، گومه ای مسئول بسیج ورزشکاران استان کردستان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دوره های آموزشی سرگروه های شجره طیبه صالحین که با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان با اتکا به سه نوع جنگ به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

وی با اشاره به این سه نوع جنگ علیه کشور افزود: دشمن در جنگ سخت با نسل کشی در جنگ نیمه سخت با ترور شخصیت های معروف و دانشمندان هسته ای و اکنون نیز در جنگ نرم با از بین بردن هویت فرد به دنبال تضعیف ارزش های نظام اسلامی است.

وی گفت: دشمن بعد از ناکامی در عرصه جنگ سرد رو به جنگ نیمه سخت و اکنون نیز جنگ و هجمه فرهنگی آورده است.

گومه ای افزود: هدف دشمن در جنگ نرم از بین بردن هویت فردی،جمعی و ملی است و هر فرد در هرجایگاه و مقامی و مسولیتی که باشد با انجام مسئولیت اجتماعی و دینی خود ارزش های اسلام و انقلاب را تقویت می کند و جامعه ورزشکاران نیز همانند دیگر اقشار جامعه به دنبال تقویت ارزش ها است.

مسئول بسیج ورزشکاران استان کردستان برگزاری کلاس های آموزشی شجره طیبه صالحین را راهی در جهت آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با آموزه های اسلام و انقلاب عنوان کرد و افزود: متربیان در این دوره های با آموزه های اخلاقی بصیرتی و محتوایی آشنا خواهند شد.

گفتنی است که دوره های آموزشی سرگروه های شجره طیبه صالحین با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان از امروز به مدت سه روز ویژه خواهران سرگروه های شجره طیبه صالحین برگزار می شود.

ارسال نظرات