فرماندار نیر:

فعالیت نیروهای امدادی و عملیاتی و اجرایی شهرستان نیر

در زمینه بازگشایی محورهای اصلی و فرعی و راه‌های روستایی در حال حاضر 5 اکیپ با استفاده از دستگاه‌های سنگین برفروبی در سطح جاده‌های فعال هستند.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۸۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر صمدی، فرماندار نیر در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر اظهار داشت: به دنبال بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان در حال حاضر 27 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری محورهای مواصلاتی شهرستان نیر را بازگشایی می‌کنند.

فرماندار شهرستان نیر از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان نیر خبر داد و افزود: راه تمامی روستاهای شهرستان نیز باز بوده و تلاش و جدیت بر این است تا از مسدود شدن محورهای اصلی و فرعی شهرستان بر اثر بارش برف و کولاک جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: در زمینه بازگشایی محورهای اصلی و فرعی و راه‌های روستایی در حال حاضر 5 اکیپ با استفاده از دستگاه‌های سنگین برفروبی در سطح جاده‌های فعال هستند و اقدام به برفروبی و نمک‌پاشی در سطح جاده‌های شهرستان می کنند تا شاهد تردد خودروها در این مسیرها در شهرستان باشیم.

صمدی با اشاره به امدادرسانی و فعالیت گروه‌های امدادی هلال احمر در کنار نیروهای راهداری تصریح کرد:‌ نیروهای امدادی توانستند به بیش از 40 خودروی گرفتار در برف و کولاک در محروهای شهرستان امدادرسانی کرده و زمینه تردد آنها را در مسیرهای شهرستان فراهم آورند.

فرماندار شهرستان نیر با معرفی سامانه تلفنی 112 ندای امداد گفت:‌ در صورتی که مردم در محورهای مواصلاتی گرفتار برف و کولاک شوند می‌توانند با تماس با این شماره تلفن نیروهای امدادی هلال احمر را از موقعیت و شرایط موجود باخبر کرده و از خدمات رایگان این نیروی امدادی بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمامی نیروهای امدادی، عملیاتی و اجرایی شهرستان در حالت آماده باش هستند تا در صورت وقوع رخدادی برای ترددکنندگان از محورهای مواصلاتی شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن به کمک حادثه‌دیدگان شتافته و خدمات مناسبی را به آنها ارائه دهند.

ارسال نظرات