مدیرکل اوقاف استان سمنان خبر داد

آمادگی اسکان مسافران در راه مانده به دنبال بارش شدید برف در سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از آمادگی اسکان مسافران در راه مانده به دنبال بارش شدید برف در نقاط مختلف سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۸۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی در پی ریزش برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسیر تهران- مشهد همواره یکی از پرترددترین راه‌های ارتباطی کشور بوده و استان سمنان نیز افتخار میزبانی از زائران علی ابن موسی الرضا (ع) را دارد.

وی گفت: از صبح امروز شاهد بارش نزولات آسمانی در شهرها و روستاهای مختلف استان سمنان بودیم و به دنبال آن شماری از راه‌های اصلی استان سمنان نیز که ترددهای زیادی در آنها صورت می‌گیرد، دچار انسداد شدند و تردد خودروها در آنها امکان ندارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: به همین علت، به سرعت اقدام شد تا در صورت نیاز خدمات قابل قبولی به مسافران در راه مانده و زائران حرم امن رضوی در مسیر مهم تهران- مشهد ارائه شود.

حجت الاسلام و المسلمین واحدی ادامه داد: از سویی در سایر محورهای ارتباطی استان سمنان که با مشکل انسداد مواجه شده‌اند، بقاع متبرکه و مرقد مطهر امامزادگان این استان آمادگی کامل دارند تا از مسافران پذیرایی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به همین منظور تمهیدی اندیشیده است تا مسافران در راه مانده در امامزاده یحیی (ع) سمنان به عنوان محور اصلی اسکان داده شوند.

بارش نزولات آسمانی از عصر روز گذشته در نقاط مختلف استان سمنان به شکل باران و برف آغاز شده است و از بامداد امروز نیز نقاط شمالی استان سمنان و ارتفاعات این استان به طور کامل سفیدپوش شد.

نقاط مختلف استان سمنان امروز نیز شاهد ریزش برف و کولاک شدید و همچنین تعطیلی مدارس بودند و این بارش‌ها کماکان ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار