خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد

استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع) در امامزاده سید محمد علوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از استقبال زائران پیاده امام رضا(ع) در امامزاده سید محمد علوی در 50 کیلومتری مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۹۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی در بازدید از محل اسکان زائران پیاده امام رضا(ع) با بیان اینکه طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی به‌منظور استقبال و میزبانی از کاروان‌های پیاده‌ای که به سمت حرم امام رضا(ع) در حرکت هستند، اجرا می‌شود، اظهار داشت: ضروری‌ترین اهداف طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی ساماندهی کاروان‌های پیاده و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه براساس هماهنگی‌های انجام شده در سال جاری، پایگاه‌هایی در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس میزبان زائران بوده و مقدمات لازم برای اسکان و تأمین امکانات مورد نیاز زائران انجام شده است، گفت: اعزام 3 روحانی به این پایگاه برای بیان معارف دین و توزیع بسته‌های فرهنگی و قرائت ادعیه از برنامه‌های انجام شده در این پایگاه در دهه آخر ماه صفر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بر فراهم کردن امکانات لازم برای زائران حرم رضوی به‌ویژه در ماه‌های محرم و صفر تأکید کرد و گفت: با انجام چنین برنامه‌هایی، یاد و راه امام حسین(ع) در عالم زنده نگه داشته می‌شود.

گرایلی تاکید کرد: امامزاده سید محمد علوی توسط نیروهای خراسان جنوبی آماده پذیرایی از زائران پیاده امام رضا(ع) هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها