معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه نفوذ حربه جدید دشمن است، گفت:بسیج برنده ترین سلاح نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم امروز و در مقابله با توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۳۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان ، رمضان بهزادی معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان در آیین افتتاح دوره های آموزشی سرگروه های شجره طیبه صالحین در سنندج ضمن تسلیت پیشاپیش ایام دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی حلقه های صالحین از طرف بسیج ورزشکاران گامی در جهت آمادگی بسیجیان این قشر در مقابله با هجمه فرهنگی است.

وی آمادگی و پای کار بودن را از ویژگی های عموم مردم ایران اسلامی در مقابله با هرگونه توطئه دشمن از پیروزی انقلاب تا کنون عنوان کرد و گفت: امروزه نیز باید سلاح خود را در مقابله با جنگ نرم دشمن همواره آماده نگه داریم.

وی بیان داشت: بسیج برنده ترین سلاح نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم امروز و در مقابله با توطئه های دشمنان است و به فرموده مقام معظم رهبری بسیج باید برای جوانان شورآفرین برای مردم امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین باشد.

وی به گذشت 36 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش را در دریای پرتلاطم فتنه و توطئه های دشمنان مرهون ایثارگری ها و به برکت وجود بسیج داریم، بسیج سلاح برنده ای است که پایه های نظام اسلامی بر آن بنا نهاده شده است.

بهزادی افزود: با توجه به اینکه نظام ما برگرفته از مردم و در متن آن بسیجیان است تا زمانی که سلاح برنده ای همانند بسیج در کشور و نظام وجود دارد دشمنان نمیتوانند چشم طمع به کشور داشته باشند.

وی گفت: بسیجیان آزمون خود را در جنگ تحمیلی، در صحنه های مختلف ازجمله فتنه 88 پس دادند و در حماسه عظیم 9 دی نشان دادند که حربه های دشمنان در مقابل سلاح برنده نظام کارآیی ندارد.

معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان به آمادگی شجره طیبه بسیج اشاره کرد و گفت: برگزاری این دوره های آموزشی یکی از راه های آمادگی بسیجیان است.

وی خطاب به سرگروه های شجره طیبه صالحین اظهار داشت: شما به عنوان کارگزاران و سرگروه های شجره طیبه صالحین باید در ضمن حضور در دوره های آموزشی باید در عین حال به هدایت و آماده سازی بسیجیان در قشر مورد تعلیم خود بپردازید.

بهزادی در ادامه به موارد آموزشی مطرح شده در کلاس ها حول سه محور اشاره کرد و گفت: اولین مورد توجه به وحدت است و باتوجه به وضعیت قومی و مذهبی استان که دشمنان به آن چشم طمع دوخته اند و به دنبال تفرقه هستند، لذا توجه به وحدت از موارد مهمی است که باید همیشه مطرح شود.

وی گفت: وحدت ایران اسلامی همیشه در دنیا زبانزد بوده و نمونه وحدت عملی را می توان در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی بویژه در دوران دفاع مقدس نظاره گرد بود که رزمندگان مهاجر و انصار درکنار هم برای دفاع از کشور جان خود را فدا کردند و امروزه نیز ایران اسلامی در سایه وحدت در دنیای پرتلاطم و ناامن دنیا در جزیره امن آرامش قرار دارد.

بسیج سلاح برنده ای در مقابل با تمام حربه های دشمنان اسلام و در مقابله با جنگ نرم دشمن است

وی استکبار ستیزی را یکی دیگر از محورهای مطرح شده در شجره صالحین بسیج عنوان کرد و گفت: همانطور در دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری از ایشان در مورد ادامه این راه سوال شد که رهبری فرمودند استکبار ستیزی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در این دیدار رزمندگان جنگ نرم همان سوال رزمندگان دوران دفاع مقدس پس از پایان جنگ تحمیلی از محضر حضرت امام خمینی (ره) را مطرح کردند، که همان جواب را دریافت کردند که استکبار ستیزی همچنان ادامه دارد چون ماهیت دشمنان عوض نشده و همچنان به دشمنی خود در شیوه های مختلف ادامه می دهند چه بعد از دوران دفاع مقدس و چه در بعد از برجام و توافقنامه هسته ای.

بهزادی خاطر نشان کرد: دشمنان بعد از توافقات هسته ای و موضوع برجام به دنبال کم رنگ کردن استکبار ستیزی و القای آن به جوانان بودند اما همه مردم ایران اسلامی در 13 آبان نشان دادند که دارای همان روحیه استکبار ستیزی هستند.

معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه اظهار داشت: کشورهایی که در ابتدای مذاکرات هسته ای کشور به مخالفت می پرداختند و به دنبال ارجاع آن به شورای امنیت برای معرفی ایران اسلامی به عنوان ناقض حقوق بشر بودند، اکنون هیئات های طولانی به کشور روانه می کنند .

وی در ادامه بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی بعد از ناکامی در جهت تضعیف روحیه استکبار ستیزی درصدد ورود از راه نفوذ هستند، نفوذ سیاسی، فرهنگی که با چنین نفوذی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان سومین محور مطرح شده را در حلقه های صالحین موضوع نفوذ عنوان کرد و گفت: بسیج با پیاده سازی روحیات اسلامی و انقلابی در جانعه جامعه اسلامی را به سرمنزل مقصود خواهند رساند.

ارسال نظرات