خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قزوین:
اساتید و مسئولان دانشگاه‌ها موظف هستند فرهنگ ایثار و شهادت را در کلاس‌های درس به دانشجویان انتقال بدهند.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۴۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،دکتر محمد مهدوی‌نیری، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قزوین در دیدار از جانبازان دانشجو با بیان اینکه جانبازان و شهدا چشم و چراغ نظامند، گفت: مسئولان نظام هر چقدر به آنان خدمات‌رسانی انجام بدهند، باز هم کم است و نتوانستند ذره‌ای از رشادت‌های آنان را در 8 سال دفاع مقدس جبران کنند.

وی با اشاره به اینکه تا ابد شرمنده شهدا و جانبازان هستیم، افزود: ما هیچ وقت نمی‌توانیم زحمات آنان را در 8 سال دفاع مقدس جبران کنیم ولی تلاش خواهیم کرد تا وظایف خودمان را در قبال آنها به خوبی انجام بدهیم.

مهدوی‌نیری با بیان اینکه امروز دانشجویان در سن و سالی هستند که جبهه و جنگ را ندیده و تجربه نکردند و با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه‌اند، گفت: اساتید و مسئولان دانشگاه‌ها موظفند فرهنگ ایثار و شهادت را در کلاس‌های درس به دانشجویان انتقال بدهند.

وی افزود: اساتیدی که در فضای جبهه و جنگ بودند و این موضوع را با وجودشان و از جان و دل کاملا لمس و درک کردند، اینها می‌توانند از منتقل‌کنندگان برتر فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد به دانشجویان باشند.

 سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قزوین گفت: ما سعی خواهیم کرد در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در همه مراکز علمی و کاربردی در سطح استان قزوین وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام بدهیم.

این مسئول با بیان اینکه شهدا در 8 سال دفاع مقدس برای شکست دادن دشمنان ظالم از جان خود گذشتند، گفت: امروز نیز در سوریه و عراق جوانان و سرداران ایرانی در برابر نیروهای داعش مبارزه می‌کنند و به درجه رفیع شهادت نایل می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهادت شهیدان موجب بیمه شدن نظام از گزند دشمنان می‌شود، افزود: اگر این شهدا نباشند هیچ کدام از افراد جامعه روی آرامش و امنیت را نخواهند دید

 

1003/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها