به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، دومین یادواره شهدای طلبه و دانشجو در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۲۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، دراین مراسم " دکتر علوی" رئیس دانشگاه آزاد شهرستان ابرکوه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و رحلت رسول اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و خیر مقدم به مدعوین برگزاری اینگونه مراسم را از افتخارات دانشگاه عنوان کرد و گفت: یادواره شهدای طلبه و دانشجو از مصوبات فرهنگی دانشگاه است و ان شاء الله هرساله خواهد بود.

در ادامه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه های استان یزد که سخنران این محفل بود ضمن گرامیداشت روز دانشجو به جنایات آمریکا اشاره کرد و به دلیل چرایی مرگ بر آمریکا پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حر زاده به اسناد باقی مانده در تاریخ اشاره و برخی دشمنی ها و عداوتها و توطئه ها و ضربه های آمریکا علیه ملت ایران را یادآور شد و افزود: با توجه به وقایع 16 آذر می توان به نوعی، شعار مرگ بر آمریکا را مولود این روز دانست.

وی به کودتاهای نظامی آمریکا علیه ایران، حمایتهای نظامی و مالی از صدام علیه ایران، تهاجم فرهنگی، حمایت از انواع فتنه ها از جمله سال 88، حادثه طبس و سرقت اموال و دارایی های ایران، ترور های شخصیت های تاثیرگذار و علمی از ابتدای انقلاب تا شهدای هسته ای و ... اشاره و تاکید کرد ملت ایران حق دارد آمریکا را دشمن خود بداند و این آمریکا است که علیه ما دشمنی کرده و به ما ضربه زده است.

حرزاده به بحث نفوذ که بارها توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است اشاره کرد و تاکید نمود مسئولین باید این مسئله را جدی بگیرند.

شعر خوانی، دکلمه و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی و صمیمی بود.

این مراسم با حضور امام جمعه موقت ابرکوه،معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه و جمعی از مسئولین و کارکنان ادارات و ارگانها و دانشجویان و طلاب برگزار شد.


ارسال نظرات