صبح امروز برخی بازنشستگان وزارت صنعت و معدن برای دریافت مطالبات معوق خود در سال‌های گذشته، مقابل وزارت امور اقتصاد و دارایی تجمع کردند.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۴۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

به گزارش بسیج،  صبح امروز تعدادی از بازنشستگان وزارت صنعت و معدن برای پیگیری مطالبات معوق خود، مقابل وزارت امور اقتصاد و دارایی تجمع کردند.

بنابراین گزارش این بازنشستگان خواهان دریافت مطالبات معوق خود از سال 91 بوده که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

پیش از این معترضان مقابل وزارت رفاه و شرکت دخانیات تجمع کرده بودند. به نظر می‌رسد مشکل معوقات بازنشستگان به یکی از چالش‌های اساسی تبدیل شده و مسئولیت اصلی آن در این تجمع برعهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است که با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان تامین اجتماعی باید حل شود.

آخرین اخبار حکایت از آن دارد که مسئولان سازمان مدیریت و وزارت رفاه از قول مساعد برای حل مشکل این بازنشستگان در بودجه سال 95 خبر می‌دهند.

بنا به این گزارش ، در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی یکی از مشکلات مربوط به جبران مطالبات صندوق‌های بازنشستگی که طی سال‌های اخیر با چالش‌های عدیده روبه‌رو بوده است، به‌طوری‌که مسئولان سازمان مدیریت یکی از موضوعات خاص برنامه ششم توسعه اقتصادی را به حل مشکل صندوق‌های بازنشستگی اختصاص داده‌اند.

ارسال نظرات