مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: در آبان ماه سال‌جاری واحدهای صنفی عرضه‌کننده میوه و مرکبات و نیز مشاورین املاک بیشترین تخلفات صنفی را مرتکب شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۵۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

به گزارش بسیج، امرالهی با اشاره به 356 هزار و 512 مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر کشور گفت: از این تعداد بازرسی 19 هزار و 192 فقره پرونده با برآورد جریمه پیشنهادی به ارزش 41 میلیارد و 52 میلیون و 397 هزار و 173 ریال تشکیل شده است.

وی افزود: در این ماه 11 هزار و 197 فقره شکایت به واحدهای بازرسی اصناف اعلام شده که از این تعداد 61 درصد این شکایات مربوط به بخش کالا و 39 درصد آن مربوط به بخش خدمات بوده است.

امرالهی با اشاره به اینکه از مجموع شکایات دریافتی 57 درصد به صورت حضوری، 24 درصد به صورت تلفنی و 19 درصد به صورت کتبی به واحدهای بازرسی ارجاع داده شده است، اظهار کرد: در آبان ماه سال 94 واحدهای صنفی میوه و مرکبات، نانوایی‌ها، واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای پروتئینی به ویژه گوشت و مرغ جایگاه‌های اول تا سوم را در بخش تخلفات صنفی به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران مشاورین املاک و آرایشگران نیز جزء پرتخلف‌ترین واحدهای صنفی در بخش خدمات در آبان ماه سال‌جاری بوده‌اند.
ارسال نظرات