خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: همايش جايگاه روابط عمومي در توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر يكشنبه 15 آذر با حضور مسئولان روابط عمومي سازمان ها در اصفهان برگزار شود.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۵۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، همايش جايگاه روابط عمومي در توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر يكشنبه 15 آذر با حضور مسئولان روابط عمومي سازمان ها در اصفهان برگزار شود.

میرزابابا مطهری‌ نژاد در اين برنامه اظهار داشت:‌ پدیده فرهنگ و ارتباطات پدیده‌ای است که باید بارها و بارها بازخوانی شود، چرا که زندگی انسان ها دائم در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و ارتباطات، اقتصاد، سیاست و حقوق چهار رکن اصلی زندگی بشر است ادامه داد: ارتباطات هم عامل و هم شاخص توسعه که همواره فرهنگ و ارتباطات در کنار هم آورده می‌شود و دلیل آن هم این است که ارتباط با مظاهر فرهنگ برقرار می شود چراکه که ارتباطات به نوعی دست در جیب فرهنگ دارد.

دبیر انجمن روابط عمومی ایران بيان داشت: ارتباطات کلامی و یا غیر کلامی است که ارتباطات کلامی شامل ارتباطات گفتاری و نوشتاری است؛ زمانی که انسان از دایره زندگی حیوانی خارج می شود و به ورای سطح زیستس می رسد، تضادی درونی هویدا می شود که نیاز فرهنگی را پیش می آورد.

وي افزود:‌ نیازهای فرهنگی با زندگی بشر در حال تغییر است و زاییده ذهنی اسن که نیاز فرهنگی دارد و روابط عمومی ها باید در حفظ سرمایه های اجتماعی تلاش بیشتری کنند؛ حقوق شهروندی نیز با مفهوم و نگرش آن در قرن 20 بسیار متفاوت است به طوری که حقوق شهروندی دارای حوزه‌های مختلفی است و در کنار حقوق مدنی، سیاسی و اجتماعی حقی به نام حقوق فرهنگی وجود دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها