آیت الله علم الهدی:

بزک کنندگان چهره امریکا بزرکترین خائنان کشور هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بزک کنندگان چهره امریکا بزرگترین خیانت را به کشور خود مرتکب می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۹۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی عصر امروز در همایش گرامیداشت روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، بیان داشت: فضای خفقان حاکم بر کشور، در 28 مرداد سال 32، دوباره به فضای جامعه بازگشت و استعمارگران کوتای مستکبرانه 28 مرداد را نمایش قدرت خود و اعمال خفقان تلقی می‌کردند.

وی بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان صاحب رسالت انسان سازی است به همین دلیل مقام معظم رهبری بر اهمیت این دانشگاه تاکید دارند.

عضو خبرگان رهبری افزود: حرکت امام راحل و تحقق انقلاب اسلامی و نیز همت دانشجویان و جوانان توانست این جامعه را از چنگ استکبار نجات دهد.

وی در تبیین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های دیگر ابراز داشت: هر انقلابی که با آرم و شعار ملی گرایی به وجود آمد به مرور زمان یا سرکوب شد و یا به استخدام استکبار درآمد اما انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن اهداف اسلامی، تحقق یافت و استکبار هم نتوانست در ان نفوذ کند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: از زمان آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز تنها جریانی که در مقابل خط استکبارستیزی انقلاب ایستاده، جریان جبهه ملی و نهضت آزادی است،‌ آنها با عنوان پاسدار منافع آمریکا در کشور فعالیت می‌کردند و جبهه ملی به‌عنوان یک جریان سیاسی کاملاً آمریکایی درآمد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: عده‌ای به تعبیر رهبر انقلاب به دنبال بزک کردن استکبار هستند و سعی بر این دارند که پرچم استکبارستیزی را پایین بیاورند، این افراد باید بدانند که بزرگترین خیانت را به کشور خود مرتکب می‌شوند و در جهل به سر می‌برند.

وی با ابراز تاسف گفت: برخی از سیاستمداران ما به این توهم دامن می‌زنند و باید گفت خیانتی بالاتر از این، به خون شهدا وجود ندارد.

وی با تاکید بر وجود جنبش دانشجویی در دانشگاه ها گفت: برخی درصدد هستند تا بگویند جنبش دانشجویی مخالف آرامش است. آنها معتقد هستند دانشگاه فقط محل درس خواندن و تحصیل علم است و جنبش دانشجویی با فضای امن دانشگاه، منافات دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار