خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در یادواره شهدای دانشگاه جامع علمی کاربردی،گفت: مدیریت جبهه مقاومت امروز با جوانان است.
کد خبر: ۸۶۰۴۲۳۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، عزت اله جعفری با اشاره به روز دانشجو و حضور جوانان و دانشجویان در عرصه های مختلف این انقلاب،افزود: مدیریت دوران دفاع مقدس با جوانان بوده، بنابراين مدیریت این انقلاب و رساندن آن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) نیز بر عهده جوانان دانشجو، مخلص، متعهد و با بصیرت است.

وي تاكيد كرد: امروز استکبار جهانی و امریکا برای مقابله با حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) برنامه ریزی کرده است، ولی امریکا و دست نشانده های آن بدانند که کور خوانده اند چراكه جوانان ما آنها را ناامید می کنند.

جعفري در بخش ديگري از سخنان خود جهاد گری در راه خدا را کاری بس دشوار عنوان و یکی از مسير هاي ادامه راه شهدا را زنده نگه داشتن یاد شهدا در چنین یادواره هاي دانست.


وي با اشاره به وجود سه نوع اسلام در جهان امروزي(اسلام امريكايي، تركيه اي و ناب محمدي)، اظهار داشت: اسلام ناب محمدي(ص) هرگز جدا از عترت (ع) نبوده و نیست، چراکه اگر عترت از اسلام حذف شود، تکفیری های جنایتکار ایجاد می شوند و اسلام بدون عترت همان اسلام منحرف و تکفیری است.

اين مقام مسئول در پايان با انتقاد از برخي ها كه امريكا را دشمن نمي دانند، بيان كرد: این تفکر زاییده فکر دور از ولایت است چراكه کسانی که از ولایت کنار روند، امریکا را دشمن نخواهند دانست.

دومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه جامع علمی -کاربردی، در محل ماشين سازي تبريز برگزار شد.

ارسال نظرات