خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع)خبر داد:
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) از اجرای مراسم خطبه خوانی در شهرستان خاکعلی به همت حوزه بسیج خواهران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۲۸۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک، علی ملکان مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع)ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: ماه های عظیم و عزیز محرم و صفر فرصت های خوبی بودند که ابعاد زندگی امام حسین(ع) را بخوبی درک کنیم.

وی با اشاره به اهداف دشمنان در واقعه عاشورا گفت: دشمنان امام حسن(ع)درصدد بودند که انقلاب امام حسین علیه السلام را با شکست و یا انحراف جلوه دهند و اذهان و افکار عموم مردم را به سمت نادرست سوق دهند.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) متذکر شد: وجود با برکت حضرت زینب(س) در صحرای کربلا و تحمل اسارات این بانوی بزرگوار و در نهایت خطبه خوانی ایشان مانع از شکست عاشورا و تحریف جلوه دادن این واقعه عظیم گردید و همچنین سد رسیدن دشمنان و ظالمان به اهداف خود شد.

ملکان با اشاره به برنامه خطبه خوانی در پایگاه‌های بسیج این ناحیه تصریح کرد: یکی از سنت های خوب در ایام محرم و صفر اجرای مراسم خطبه خوانی می‌باشد که به همت خواهران به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام حضرت زینب (س) برگزار می‌شود که امسال هم به تلاش حوزه خواهران در شهرستان خاکعلی مراسم خطبه خوانی برگزار شد.

وی در خاتمه بیان کرد: الگوی مناسب برای خواهران همان وجود مقدس حضرت زهرا(س) وحضرت زینب (س) است که با دقت در سیره این بزرگواران متوجه می‌شویم که اطاعت از ولی زمان و حفظ حجاب از شاخصه های رفتاری برجسته است که باید به آن عمل کرد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها