ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای زنجان با تمام توان خود به زایران کربلای معلی خدمت رسانی می کند.
کد خبر: ۸۶۰۴۴۳۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان از اعزام اعزام ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران خبر داد و گفت: با اشاره به اینکه با پایان یافتن تقریبی سفرهای اربعین تعداد کل ناوگان اعزامی از طرف اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان به مرز مهران به ۵۰۰ دستگاه رسید.

ایرج دست نشان افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای زنجان با تمام توان خود به زایران کربلای معلی خدمت رسانی می کند.

اظهار داشت: با اعزام ۳۱ دستگاه دیگر ازناوگان حمل ونقل جاده ای استان زنجان تعداد کل ناوگان اعزامی استان برای خدمت رسانی به زایران کربلای معلی به ۵۰۰ دستگاه رسید.

وی درادامه افزود: با توجه به حضور اقشار مختلف از هموطنان با تمکن مالی متفاوت در مراسم اربعین حسینی، تصمیمی اتخاذ شد تا روند خدمات ونرخ آن در عین مطلوبیت بدور از هرگونه اعمال سلایق و تبعیض باشد. از این رو مهم‌ترین مولفه دستیابی به این رویکرد، تثبیت نرخ حمل و درج آن در تابلوهای در معرض دید مردم است .

مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان ضمن تشکر از همکاری و زحمات همه جانبه تشکلهای صنفی حمل و نقل مسافر و دست اندرکاران اجرایی بخش یاد شده در آماده‌سازی خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات و شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی گفت: جابه‌جایی زائران اربعین حسینی امسال با تلاش و همت خود مردم و تلاش خستگی ناپذیر رانندگان حمل ونقل برون شهری در استان به صورت باشکوهی برگزار شد.

دست نشان تصریح کرد: انجمن های صنفی شرکتها وموسسات حمل ونقل مسافر ، انجمن های صنفی رانندگان مسافر و همچنین شرکتها وموسسات حمل ونقل مسافر برای خدمات رسانی و انتقال زائران کربلای معلی وبازگرداندن آنها مساعدت و همکاری بسیار خوبی را با این اداره کل داشته اند .

ارسال نظرات