یام تسلیت سازمان دارالقرآن در پی درگذشت چهره قرآنی
سازمان دارالقرآن در پی درگذشت استاد علامی استاد و چهره قرآنی کشورمان پیام تسلیتی صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: «فقدان استاد علامی ضایعه‌ای بس جبران‌ناپذیر و دردناک است».
کد خبر: ۸۶۰۴۴۴۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم در پی ارتحال استاد «ابوالفضل علامی» چهره قرآنی کشورمان طی صدور پیامی درگذشت این چهره ماندگار قرآنی را ضایعه‌ای بس جبران‌ناپذیر و دردناک دانست. متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

باز هم دست تقدیر و مشیت الهی بر آن شد تا عزیزی دیگر از جامعه قرآنی کشور از دنیای فانی رخت بربسته و به دیدار معبود بشتابد.

فقدان استاد ابوالفضل علامی که در عنفوان جوانی حرکت انقلابی، دینی و قرآنی خود را با تحصیل و کسب علم در حوزه علمیه آغاز نموده و پس از طی مدارج عالیه به طور همزمان به امر پژوهش و تدریس در رشته‌های علم قرائت، علوم قرآنی و ترجمه و مفاهیم قرآن‌کریم اهتمام ورزید و آثار و تألیفات بسیاری در این زمینه‌ها از خود به یادگار گذاشت و همچنین شاگردان فراوانی را تربیت نمود و در ساعات آخر عمر با برکتش نیز به امر آموزش قرآن‌کریم مشغول بود ضایعه‌ای بس جبران‌ناپذیر و دردناک است.

این جانب ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان محترم ایشان و جامعه قرآنی کشور از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای روح آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

مهدی قره‌شیخلو

17 آذرماه 1394

ارسال نظرات