بیانیه بسیج دانشجویی بافق به مناسبت روز دانشجو

بسیج دانشجویی شهرستان بافق به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو یک بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۰۴۴۴۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق:

بسم ا... الرحمن الرحیم

« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً »

شانزدهم آذر سال 1332، روزی است که سه دانشجوی دانشگاه تهران ، شهیدان احمدقندچی،مصطفی بزرگنیا وشریعت رضوی در اعتراض به دخالتهای امریکا و انگلیس در امور ایران و سفر "ریچارد نیکسون" معاون رییس جمهوری امریکا به تهران، همراه دیگر دانشجویان بپاخاستند و سینه خود را آماج گلوله های رژیم پهلوی قرار دادند تا سندی دیگر از روح استكبارستيزي،‌ استقلال‌خواهي، عدالت‌طلبي و آزادي‌خواهي فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.

شايد آن روز كه سنگ فرش‌هاي دانشكده فني دانشگاه تهران به خون سه شهيد دانشجو رنگين شد، سردمداران استكبار جهاني و در رأس آن آمريكاي جنايتكار، گمان نمي‌كردند كه اين روز، نقطه آغازين جنبشي خواهد بود كه از قلب آن چمران‌ها، علم‌الهدي‌ها، باكري‌ها و ... به پا خواهند خواست و هيمنه پوشالين امپراطوري شرق و غرب را در هم خواهند شكست.

پیام 16 آذر ونقش برجسته جنبش دانشجویی به حدی روشن است که دانشجوی و‌لایت‌مدار ایرانی با شناخت عمیق از سیاست‌های استعماری غرب و درک صحیح از شرایط دنیای امروز پس از نزدیک به 60 سال از آن واقعه تاریخی توانسته است در سایه سار نظام جمهوری اسلامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب و قله‌های رفیع علم و فناوری را یکی پس از دیگری فتح کند.

امروز متاسفانه در شرایطی به استقبال از شانزده آذر می رویم که عده ای از مسئولین هنوز پیام خون آن سه شهید دانشجو را دریافت نکرده اند. مسئولینی که می خواهند توافق برجام را روزنه ای برای نفوذ ایادی استکبار در مملکت امام زمان (عج) قرار دهند . آقایان ! مگر چشمانتان نمی بیند این همه گل پرپر شده در راه مبارزه با استکبار و آمریکا را؟ شما را چه شده است که روزی پنجه در پنجه دشمن داشتید و امروز ذلیلانه دست در دست دشمن دارید و حقیرانه به آنها لبخند می زنید ؟

امروز شاهدیم که برخی مدیریت های حاکم بر دانشگاه های کشور با بی توجهی به منویات رهبر انقلاب دانشگاه ها را به ورطه فساد می کشانند. از اردوهای مختلط گرفته تا کنسرت های موسیقی و تشکل های افراطی! مجوز تشکل دادن به کسانی که به چیزی جز آشوب در دانشگاه ها نمی اندیشند چه نسبتی با اعتدال دارد؟ حضور عناصر فعال ِ فتنه 88 در دانشگاه به چه دلیل است ؟ آیا برخی مسئولین فتنه را قبول ندارد یا خدایی نکرده خودشان از فتنه گرانند ؟

اكنون در شرايطي كه فتنه‌ها از هر سو نظام مقدس جمهوري اسلامي را فراگرفته و ناحق در صدد حق جلوه دادن خود مي‌باشد، جنبش دانشجويي به عنوان قشر آگاه جامعه وظيفه‌اي صد چندان بر دوش دارد تا با نصب العين قرار دادن منويات ولي امرمسلمين حضرت آيه الله العظمي امام خامنه‌اي (دامت بركاته) مبني بر مسلح شدن به سلاح بصيرت از سوء استفاده مجدد از دانشجو و دانشگاه جلوگيري كند و در شرايطي كه جنگ سخت دشمن تبديل به جنگ نرم شده به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلي و خارجي با تمام توان از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع نمايند.

ما دانشجویان بسیجی در سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی با بزرگداشت روز دانشجو و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانشجو و امام شهيدان، جامعه دانشگاهي كشور را به همدلي، يكپارچگي و وحدت در سايه سار ولايت فقيه و تلاش براي پيمودن هر چه بيشتر قله هاي رفيع علم و فناوري توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش هاي اخلاقي و ديني دعوت كرده و سربلندي، عزت و پيشرفت ايران اسلامي را از حضرت حق تعالي خواستاریم و اعلان مي داریم مبارزه با استكبار تا كور شدن چشم فتنه و خشكاندن ريشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح ا... « تا شرک هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.»                                                                  

والسلام علی من تبع الهدی

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار