همزمان با اربعین حسینی

یادواره چهار شهید والامقام روستای کلاته سادات برگزار شد

همزمان با اربعین حسینی یادواره چهار شهید والامقام روستای کلاته سادات با حضور خانواده معظم شهداء مسئولین و بسیجیان حوزه مقاومت سلمان ناحیه میامی در روستای کلاته سادات برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۴۵۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:

دوازدهمین یادواره شهدای والامقام روستای کلاته سادات همزمان با اربعین حسینی در هیئت ابوالفضلی این روستا برگزار شد .

مداح اهل بیت کربلایی سید ابوالفضل موسوی در این یادواره در منقبت امام حسین علیه السلام و ایام اربعین حسینی و یاد خاطره شهداء مداحی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی پور امام جمعه شهرستان میامی ضمن اشاره به مقام و جایگاه شهداءگفت: مردم با بصیرت ما می دانند که امنیت  امروز ما ناشی و برگرفته از فرهنگ شهداء و ایثار گران و جانبازان است.

وی ادامه داد: 95 درصد از وصیت نامه شهداء اعلام هشداری برای ماست جهت پیمودن ادامه راه انقلاب و امام خمینی (ره).

صفایی پور یکی از اهداف قیام امام حسین را حفظ دین اسلام دانست و افزود: انقلاب ما نیز به خاطر حفظ دین اسلام به وجود آمده است .

وی در پایان بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مهمترین و خطر ناک ترین نفوذ دشمنان را نفوذ در زمینه فرهنگی دانست و اظهار کرد: مهمترین وظیفه امروز ما با این هجمه دشمن این است که به ستون اصلی این انقلاب رهبر ی فرزانه امان تکیه داشته باشیم و حضور همیشگی در صحنه های انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام/ت

سرویس عکس:

همزمان با اربعین حسینی یادواره چهار شهید والامقام روستای کلاته سادات برگزار شد 1همزمان با اربعین حسینی یادواره چهار شهید والامقام روستای کلاته سادات برگزار شد 2
همزمان با اربعین حسینی یادواره چهار شهید والامقام روستای کلاته سادات برگزار شد 3همزمان با اربعین حسینی یادواره چهار شهید والامقام روستای کلاته سادات برگزار شد 4
ارسال نظرات
آخرین اخبار