طلا در گفتگو با بسیج:

برخورد دستگاه قضا با روزنامه اطلاعات حاکی از عدم تبعیض قضایی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اقدام و برخورد قاطعی که دستگاه قضا با روزنامه اطلاعات انجام داد و تفاوتی در برخورد با یک روزنامه قدیمی و پرتیراژ قائل نشد، ارزنده و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۶۰۴۴۵۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
حسین طلا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدام دستگاه قضا در برخورد با تخلف اخیر روزنامه اطلاعات در رابطه با درج تصویر و خبر یکی از عناصر فتنه 88 گفت: از مجموعه دستگاه قضا برخوردی غیر ازین انتظار نمی رفت؛ این اقدام و برخورد قاطعی که دستگاه قضا انجام داد و تفاوتی در برخورد با یک روزنامه قدیمی و پرتیراژ قائل نشد، ارزنده و قابل تقدیر است.

طلا توضیح داد: از دستگاه قضایی کشور دو نگاه انتظار می رود؛ نخست برخورد با جرم و دیگری پیشگیری و یکی از نهادهایی که از لحاظ قانونی قدرت جلوگیری از این قانون شکنی‌ها و هنجارشکنی‎‌ها را دارد عملا قوه قضائیه است.

وی در ادامه اظهار داشت: نشریات و رسانه ها براساس قاعده باید خود را ملتزم به رعایت قوانین حوزه مطبوعات بدانند و اگر قرار باشد سیستم مدیرتی کشور قانون و ابلاغی را مشخص کند و سیستم رسانه ها  کار دیگری انجام داده و بگوید تشخیص ماچیز دیگری است، آنگاه ممکن است قانون در خیلی جاها رعایت نشود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد آنچه که در سال 78 و 88 اتفاق افتاد و برخی رسانه ها در این سالها به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان انگل های افرادی قرارگرفته و خانه جاسوسان شدند و آدم های مختلفی به آن ورود پیدا کرد، به هیچ عنوان قابل قبول نیست کما اینکه هیچ کشوری این را قبول نمی کند.
ارسال نظرات