خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری زیارت حضرت رسول (ص) از بعید در بقاع و امامزادگان استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۴۹۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: « زیارت حضرت رسول (ص) از بعید» به صورت محوری در مرکز استان در محل بقعه متبرکه امامزادگان باقریه(ع) برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از مردم شریف شهرستان برای حضور در این مراسم، افزود: با همکاری صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش مستقیم برنامه از طریق صدای خراسان جنوبی انجام می گیرد.

حجت الاسلام گرایلی حضور مردم را در مراسم های مذهبی ارزشمند تلقی کرد و گفت: از آنجایی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز همواره اجرای برنامه های مختلف را در مناسبت های ملی و مذهبی در دستور کار دارد که در این راستا مراسم «زیارت حضرت رسول (ص) از بعید» در امامزادگان برگزار می شود.

وی بر فرهنگ سازی در مورد قرائت زیارت حضرت رسول (ص) تاکید کرد و افزود: همانگونه که در مورد اعتکاف فرهنگ سازی صورت گرفت و جریانات مذهبی، مساجد و رسانه با یکدیگر متحد شدند و اقدامات مطلوبی را انجام دادند، در مورد قرائت زیارت حضرت رسول(ص) و همچنین سایر فعالیت ها و توصیه های روز 28 صفر نیز باید فرهنگ سازی صورت بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها