در مراسم تجلیل از خادمان نشر کتاب و روستاهای برگزیده دوستدار کتاب استان یزد، کتاب «مرجئه» با حضور جمعی از مدیران این استان در تالار فرهنگ یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۵۵۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: این کتاب ارزشمند تالیف حجت‌الاسلام شهاب‌الدین وحیدی مهرجردی است که در جشنواره نشان دهخدا در حوزه ادیان و عرفان، به عنوان اثر برگزیده شناخته شد.

جشنواره نشان دهخدا نخستین دوره کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور ویژه حوزه علوم انسانی است که در تاریخ 26 آبان‌ماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کتابخانه ملی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

نو بودن محتوای اثر، نقش اثر در ارتقاء علوم انسانی، سامان‌بندی کتاب از منظر تناسب قطع، زیبایی جلد و ارتباط طرح با محتوا، کتاب‌پردازی و صفحه‌آرایی چشم‌نواز، ویراسته بودن اثر، داشتن فهرست مطالب، مقدمه، نمایه‌ها و کتاب‌شناسی، میزان تناسب اثر با نیازهای جامعه علمی کشور از معیارهای انتخاب کتاب در این جشنواره بود که اثر برگزیده در حوزه ادیان و عرفان به دکتر شهاب الدین وحیدی مهرجردی به خاطر تالیف کتاب «مرجئه» تعلق گرفت.

شهاب‌الدین وحیدی مهرجردی تاکنون کتاب‌هایی با عناوین مرجئه، اسرار الصلاه در شش جلد، درآمدی به آیین پروتستان، عقل در ساحت دین و ... به رشته تحریر درآورده است.

آیین تجلیل از خادمان نشر کتاب و روستاهای برگزیده دوستدار کتاب استان یزد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دفتر امور روستایی استانداری یزد در تالار فرهنگ یزد برگزار شد.

 

ارسال نظرات