آیت‌الله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بیمه امری عقلایی، آینده‌نگری و کاری ارزشمند است و کشاورزان هم قشر زحمت‌کشی هستند که باید از پوشش بیمه‌ای برخوردار باشند.
کد خبر: ۸۶۰۴۵۶۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه سال گذشته سقف سنی بیمه برداشته شد، گفت: ممکن است این برداشتن سقف سنی ادامه نداشته باشد، چون در حال اصلاح آیین‌نامه هستیم و سقف سنی دوباره لحاظ می‌شود.

محمدرضا رستمی در همایش صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران که در سالن اجتماعات تأمین اجتماعی استان برگزار شد، اظهار کرد: مازندران 460 هزار خانوار روستایی دارد و این جمعیت با روستائیان حدود شش استان برابری می‌کند و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه از مجموع حق بیمه 15 درصدی فقط پنج درصد را بیمه شده پرداخت کرده و 10 درصد را دولت ردیف بودجه دارد، افزود: این بودجه محدود است و هر استانی که فعالیت بیشتری در بیمه روستائیان داشته باشد، بودجه بیشتری دریافت می‌کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: مجوز کارگزاری را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم تا صندوق پویاتر شود.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته سقف سنی بیمه برداشته شد، تصریح کرد: ممکن است این برداشتن سقف سنی ادامه نداشته باشد، چون در حال اصلاح آیین‌نامه هستیم و سقف سنی دوباره لحاظ می‌شود.

آیت‌الله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: بیمه امری عقلایی، آینده‌نگری و کاری ارزشمند است و کشاورزان هم قشر زحمت‌کشی هستند که باید از پوشش بیمه‌ای برخوردار باشند.

 در این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری مازندران و صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر به امضای ربیع فلاح استاندار مازندران و محمدرضا رستمی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر رسید.




ارسال نظرات
پر بیننده ها