رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان اعلام کرد؛

افزایش 22 درصدی تصادفات شهری در هشت ماهه امسال

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: با وجود کاهش آمار تصادفات درون شهری در سالهای گذشته در هشت ماهه امسال شاهد افزایش 22 درصدی این تصادفات در استان بوده ایم.
کد خبر: ۸۶۰۴۵۶۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رمضان نادری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در بحث تصادفات درون شهری با وجود 10 سال کاهش این آمار اما در هشت ماهه امسال شاهد افزایش 22 درصدی این تصادفات بوده ایم.

وی اظهار کرد: در طی هشت ماهه امسال، یکصد و 79 جلد گواهینامه به علت داشتن بیش از سی نمره منفی ضبط شده و هشتصد و بیست جلد نیز به علت حمل مشروبات الکلی یا مواد مخدر توسط رانندگان، توسط راهنمایی و رانندگی ضبط شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان افزود: تخلفاتی که توسط دوربین های راهنمایی و رانندگی ثبت شده بیش از 25 هزار مورد می باشد و به یک هزار و 634 خودرو که آلودگی صوتی ایجاد نموده اند تذکر داده و جریمه شده اند.

نادری به بیان اولویت برنامه های راهنمایی پرداخت و تاکید کرد: ساماندهی ترافیک، ساماندهی عابرین پیاده، برخورد با دستفروش ها و وانت بارها در میدان های اصلی شهر و پیشگیری از تخلفات و تصادفات با همکاری شورای ترافیک و شهرداری به منظور ارائه راهکار برای روان سازی ترافیک شهر با اعلام طرح های زود بازده از اولویت های این سازمان است.

سرهنگ "صديق درويشي" رئيس اداره آموزش و فرهنگ ترافيک پليس راهنمايي و رانندگي استان کردستان نیز این نشست گفت: ما در هر فصل از سال برنامه های خاصی را ارائه می دهیم.

وی اظهار کرد: در زمان بازگشایی مدارس آموزش های لازم به دانش آموزان داده می شود، آموزش در مساجد به نمازگزاران، آموزش به کارکنان ادارات و آموزش به رانندگان ناوگان های عمومی امروز نیز به بیش از یکصد نفر از رانندگان تاکسی آموزش هایی راهنمایی و رانندگی را ارائه دادیم.

ارسال نظرات