اجلاسیه مجمع شورای بسیج کارمندان مازندران برگزار شد
کد خبر: ۸۶۰۴۷۲۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲



جانشین فرمانده سپاه کربلا در اجلاسیه بسیج کارمندان مازندران تلاش را موجب اثر دانست و گفت: بسیج کارمندان با تلاش خود در محیط کاری می توانند نقش تعیین کننده و اثر گذاری در پیشرفت جامعه داشته باشند.

خبرگزاری بسیج مازندران، در اجلاسیه شورای بسیج کارمندان مازندران که در مجتمع نفت محمودآباد برگزار شد سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان مطالب یاد شده در خصوص سهم ادارات و شاخصه های کارکنان متعهد با تقوا و پر تلاش گفت: ادارات در ایران اسلامی نماد نظام اسلامی بوده و با تلاش و ورود در عرصه های مختلف باید الگو های کاری و اخلاقی را نمایان سازند.
محمدرضایی با اشاره به فرامین امیرالمومنین اظهارکرد: برخورداری از اخلاق اداری یک ضرورت و امری مهم است.
وی نوع نگاه کارمندان به مردم را دارای اهمیت برشمرد و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند لذا کارمندان در مواجهه با مردم نوع نگرش خود به مردم را نگاه از بالا به پائین نپندارندو همواره خدمتگذاری شایسته برای مردم در جایگاهی که چند صباحی امانت دارند باشند.

جانشین سپاه مازندران نظم و انظباط در امورات را از دیگر شاخصه و نکات مهم در کار کارمندان یاد کرد و بیان کرد: بی تردید بدون نظم هیچ سازمانی به سرانجام نمی رسد و پیگیری در کار برای رسیدن به هدف در این مسیر راهگشاست.
بسیجی فعال سپاه کربلا مهر و محبت، بردباری و اخلاق خوب را سرلوحه کارمندان طراز انقلاب دانست و ادامه داد: رعایت عدل و انصاف لازمه داشتن فرهنگ بسیجی است و هنگامی که این خصایص همگی در کارمندان وجود داشته باشدضمن دسترسی به اهداف می توانیم در موضوع مهم اقتصاد مقاومتی هم نیجه بخش باشی
ارسال نظرات
پر بیننده ها