فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مه ولات خبر داد

اعزام 200 زائر از شهرستان کلات به کربلای ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مه ولات از اعزام 200 زائر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۷۳۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم در جلسه شورای اداری شهرستان مه ولات با ارائه گزارش فعالیت های هفته بسیج در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از آحاد جامعه در قالب نیروی بسیج سازماندهی شده و در عرصه های مختلف در جهت خدمت به مردم تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: بسیج به عنوان نیروی مومن به اسلام و انقلاب در هر عرصه ای به صورت مخلصانه و داوطلبانه وارد میدان شده و منشاء خیر و برکت برای مردم است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در هفته بسیج بیش از ۵۰ عنوان برنامه مختلف و متنوع در سطح شهرستان مه ولات برگزار شد، تصریح کرد: یادواره شهدا، ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های فرهنگی با موضوع آسیب های ماهواره و سبک زندگی اسلامی، نمایشگاه عکس، جشنواره غذاهای سالم، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت و روسای بسیجی ادارات، گردهمایی آمرین به معروف و ناهی از منکر و… بخشی از برنامه های اجرا شده در هفته بسیج است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۵ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است و با بهره برداری ۱۸ طرح، برای ۲۵ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

وی از اعزام ۲۰۰ برادر بسیجی به اردوی راهیان نور در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: امسال۱۶۰ دانش آموز دختر از مدارس سراسر شهرستان مه ولات در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها