خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان پاوه:

پیامبر(ص) همواره میانه رو و مخالف افراط و تند روی بودند

ملا قادر قادری با اشاره به نا امنی های موجود در منطقه و امنیت ایران اسلامی گفت: ما سپاه و بسیج را به عنوان ستون فقرات نظام می دانیم.
کد خبر: ۸۶۰۴۷۴۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری امروز سه شنبه در همایش «پرچمداران بصیرت» که در محل مجتمع رفاهی خدماتی بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به لطف تدبیرهای مقام معظم رهبری و بصیرت علمای دینی تا امروز در ایران اسلامی و در کرمانشاه شیعه و سنی دور هم جمع شده و شعار وحدت سر می دهند.

 

وی با اشاره به نام این همایش گفت: این جلسات به معنای نداشتن بصیرت نیست بلکه  بزرگان ما برای محراب نشینان بصیرت را یک ضرورت دانسته اند.

 

امام جمعه شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: ما اگر پیرو پیامبر هستیم باید دارای بصیرت باشیم و این جا که شیعه و سنی در کنار هم قرار گرفته اند مصداق آیه شریفه وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَ... است .

 

قادری با بیان اینکه سپاه و بسیج ستون فقرات نظام هستند، گفت: به خاطر امنیت و زحمات شبانه روزی از پاسداران و بسیجیان تشکر می کنیم.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین بدون کوچکترین مشکلی اظهار داشت: پیام امنیت اربعین هفته گذشته در عراق پر از فتنه، این است که شیعه و سنی ما بصیر و هوشیار هستند.

 

این عالم دینی اهل سنت گفت: پیامبر(ص) همواره میانه رو و مخالف افراط و تند روی بودند. امروز مصیبت تند روی تکفیر تر و خشک را می سوزاند و پرچم دار این فتنه گروهی خود خواه به نام داعش است.

 

وی تاکید کرد: از داعش زیاد صحبت شده است اما باید گفت که داعش همواره به دنبال فریب جوانان بوده است.

 

امام جمعه اهل سنت پاوه گفت: باید هر توانی داشته باشیم برای روشنگری اهداف این گروه مریض انجام دهیم.

 

وی در پایان گفت: باید آسیب شناسی کرده و راه های نفوذ را شناسایی کنیم، وضعیت زندگی روحانیت را بهبود ببخشیم زیرا روحانیت مدارس و مساجد ما بی مشکل نیستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار