فرمانده سپاه کربلای مازندران:

شهدا همچون امام حسین برای احیائ احکام الهی حرکت می کنند

امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و شهدا اسلام در هر نقطه ای که برمردم آن کشور ظلم می شود برای احیای احکام قرآنی به مقابله با دشمن پرداختند.
کد خبر: ۸۶۰۴۷۵۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: حضور نیروهای انقلابی ما در سوریه تکلیف الهی است که دین اسلام به مسلمانان واجب کرد تا برای نجات جان انسان‌ها از دست ظالمان جهاد کنند.ا

سردار محمدحسین بابایی  در نخستین یادواره شهدای قرآنی استان مازندران در حسینیه عاشقان کربلای ساری، اظهار کرد: یادآوری‌ها موجب می‌شود که ایمان ما به شهادت بیشتر شود.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ خط خدا همیشه با دشمنی و عناد روبه‌رو بود و شیطان‌صفتان به این تصور هستند که افراد و مومنان را از سر راه بردارند، ولی در نهایت این وعده خدا به‌خوبی محقق می‌شود که در نهایت مومنان بر روی زمین حاکم می‌شوند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم که رزمندگان ما به فرمان خدا علیه فتنه و حاکم شدن دین خدا بر روی زمین به مقابله با دشمن می‌پردازند.

این مسئول با اعلام اینکه امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، تأکید کرد: شهدا برای احیای احکام قرآنی به مقابله با دشمن پرداختند.

بابایی با اشاره به حضور رزمندگان ایران اسلامی در سوریه و سایر نقاط کشور، بیان کرد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از رزمندگان اسلام در سوریه حضور دارند و دلیل حضور آنها مبارزه با سگان دست‌آموز آمریکا در سوریه است، حضور نیروهای انقلابی ما در سوریه تکلیف الهی است که دین اسلام به مسلمانان واجب کرد تا برای نجات جان انسان‌ها از دست ظالمان جهاد کنند.

وی با اعلام اینکه قرآن دستور جهاد در راه خدا به مسلمانان را داد، یادآور شد: نوع جهاد بستگی به نیاز جامعه اسلامی داشته و بهترین جهاد در راه خدا، جهاد با جان است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برخی هنوز مقام شهادت را متوجه نشدند، تأکید کرد: خدا در قرآن تاکید کرد کسانی که در راه خدا جهاد و جان‌شان را نثار می‌کنند، نزد خدا روزی می‌خورند، این‌ها نمردند بلکه زنده هستند و انسان‌های عادی این موضوع را درک نمی‌کنند.

وی با اعلام اینکه شهدا اطاعت از ولی‌فقیه را سرلوحه کار خویش داشتند، گفت: شهدا در وصیت‌نامه خویش پس از سفارش به فرامین الهی اطاعت از ولی‌فقیه را نیز به‌خوبی به بازماندگان سفارش کردند.




ارسال نظرات
پر بیننده ها