جانشین سازمان بسیج رسانه کشور گفت: وظیفه اصلی رسانه‌های انقلابی ما این است که مردم را بصیرت و آگاهی دهند.
کد خبر: ۸۶۰۴۸۰۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیم گرمابدری در نشست سالانه اقشار بسیج رسانه که در تالار بهمن اداره ارشاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تأکید فراوان به مسائل فرهنگی و هشدارهای فراوانی به هجمه دشمن دارند، افزود: دشمن با شبکه‌های اجتماعی و هزینه‌های سنگینی که برای آنها داشته خانواده و جوانان ما را نشانه گرفته است.

وی اظهار کرد: جنگ نرم به‌مراتب سخت‌تر، گسترده‌تر و مهم‌تر برای ما است و تأکیدات مقام معظم رهبری بر واژه‌هایی مانند جنگ روانی، جنگ فرهنگی، ناتوی فرهنگی و استحاله فرهنگی برای ما تبدیل به گفتمان شده است.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه در پی نفوذ دشمن یکی از ابزارهای وی ناامیدی است، تصریح کرد: دشمن در فضای کارهای فرهنگی و رسانه‌ای ناامیدی به‌وجود آورده و وظیفه ما گوش‌ به‌ فرمان بودن ولی امر است.

گرمابدری اضافه کرد: جنگ سخت برای ما تأثیرگذارتر است و باور آن آسان‌تر است در حالی‌که با جنگ نرم با ما وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه رسانه‌ای‌ها گرفتار جناح‌ها شده‌اند، بیان کرد: دوقطبی شدن بزرگ‌ترین اشتباه و بهترین ابزار برای دشمن در به‌وجود آوردن تفرقه است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در جنگ نرم نباید به حاشیه‌ها توجه چندانی کرد، خاطرنشان کرد: یکی از برکات بسیج رسانه دور هم جمع شدن و داشتن برنامه‌هایی برای مقابله با دشمن است و نیز باید باب اتحاد و انسجام را بین هم زیاد کنیم.

گرمابدری گفت: بسیج بالغ‌بر 18 قشر اعم از قشرهای عمومی مانند؛ دانش‌آموزان و دانشجویان و قشرهای تخصصی مانند هنرمندان، پزشکان و رسانه‌ها هستند که  بسیج رسانه بعد از سه سال فعالیت بالغ ‌بر شش تا هفت هزار نیروی فعال رسانه‌ای در سطح کشور دارد.

وی با بیان اینکه موفقیت بسیج رسانه نیازمند همکاری رسانه است، افزود:  برای این قشر باید در هر شهرستان‌ استان یک دفتر داشته و حداقل یک کانون فعال در مرکز استان  داشته باشید تا بصیرت مردم را بالا ببریم.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور اظهار کرد: وظیفه اصلی رسانه‌های انقلابی ما این است که مردم را بصیرت و آگاهی دهند، قدم اول بسیج رسانه سازمان‌دهی اساسی است.

گرمابدری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما حمایت از قشر مظلوم خبرنگاران است، تصریح کرد: سعی داریم خبرنگاران بسیجی را بیمه کنیم و تاکنون چند تفاهم‌نامه با هتل‌داران مشهد و سرزمین موج‌های آبی داشته‌ایم که برای خبرنگاران در خدمات خود تخفیف در نظر بگیرند.

ارسال نظرات