رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان چهارمحال و بختیاری از محدودیت های ترافیکی شهر شهرکرد در روز 28 صفر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۸۲۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ حمزه رفیعی، با تسلیت فرارسیدن رحلت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام، گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی و روانسازی عبور و مرور، شاهد محدودیت های ترافیکی در روز 28 صفر در سطح شهرکرد خواهیم بود.

سرهنگ رفیعی، افزود: از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 19 آذر، از میدان بسیج تا چهارراه فصیحی به سمت 12 محرم و خیابان ملت به سمت چهارراه بازار تا امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها، محدودیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

وی، ادامه داد: ورودی های میدان فردوسی، 12 محرم، چهارراه خواجه نصیر، ولی عصر به مولوی و سه راه سینما نیز مسدود خواهد شد.

این مقام انتظامی، ضمن اعلام این نکته که مسیرهای جایگزین در این روز، مسیرهای موازی به محل های اعلام شده می باشد، به شهروندان توصیه کرد:‌عزاداران محترم سعی کنند بیشتر از وسایل نقلیه عمومی و اتوبوس استفاده کنند و از تردد بی مورد با وسییله نقلیه شخصی خودداری نمایند.

وی، در پایان، گفت: در صورت لزوم استفاده از وسایل نقلیه شخصی، خودروها باید در خیابان های خارج از مسیر ایجاد محدودیت و مجاز، پارک شوند و رانندگان عزیز در اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت ها با پلیس راهنمایی و رانندگی استان همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات