مسئول دفتر بسیج دانشجویی قوچان تاکید کرد: موضوعات مورد نیاز دانشجو باید در کرسی‌های آزاداندیشی مطرح شود.
کد خبر: ۸۶۰۴۸۴۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
حسین دلاور در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اهیمت و تأثیرگذاری دو انتخابات همزمان در هفتم اسفند سال جاری گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دارای پتانسیل و ظرفیت مناسبی در اجرا و برگزاری فعالیت‌های مختلف فرهنگی هستند.

وی با تأکید بر این مطلب که دانشجو نیازمند مطالب شفاف و موضوعات ساده است، افزود: صاحبان ایده و نظر که جایگاهی در ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مهم دارند می‌توانند راهکار اساسی با بیان نقاط قوت و ضعف را در جلسات بیان و مصوبات خارج شده نقشه راهی برای نسل‌های آینده شود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی قوچان حوزه جذب را یکی از مشکلات این شهرستان طی سال‌های گذشته دانست که امسال با ارائه راهکارها و نظرات مثبت موفقیت مهمی در این حوزه کسب شده است.

دلاور با یادآوری این موضوع که باید همیشه هدف و مأموریت اصلی در هرکاری مشخص شود، تأکید کرد: هنگام برگزاری تریبون‌های آزاد مدیریت جلسه نقش مهمی دارد؛ زیرا اگر مدیریت به درستی انجام نشود با چالش‌هایی روبرو خواهیم شد که در آینده ما را متحمل خسارت‌های فراوانی می‌کند.

وی بسیج دانشجویی را تنها تشکل رسمی دارای مصوبه مجلس شورای اسلامی دانست و بیان داشت: مسئولین بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها بازوانی برای رؤسای دانشگاه و دیگر عوامل اجرایی بوده که باید با هماهنگی در سطح دانشگاه وظایف محوله خود را به پایان برسانند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی قوچان گفت: دانشجویان بسیجی افسران جنگ نرم در خط مقدم مبارزه با دشمن هستند و باید مراقب سیاست‌زدگی باشند؛ زیرا اگر گریبان آنها را بگیرد به اهداف ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های محوله دست پیدا نمی‌کنند.

دلاور خاطرنشان کرد: باید بسیج دانشجویی، دانشجویان را با هر نگاه و از هر قشری پذیرا باشد تا بتواند خود، آنها را برای آینده ایران اسلامی تربیت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها