فرمانده سابق سپاه سبزوار بیان داشت: کاستی های برجام ذیل نامه ۹بندی مقام معظم رهبری جبران خواهد شد و در صورت انجام این فرامین خواهد بود که می توان این سند را به مرحله اجرا درآورد.
کد خبر: ۸۶۰۴۸۵۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی معدنی در جمع فرهنگیان بسیجی سبزوار اظهار داشت: تا زمانی که فرهنگ بسیجی در کشور موج می زند انقلاب از هر گزندی در امان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیجی یعنی عنصر خدوم و موثر برای انقلاب تاکید کرد: هرچه از سال های ابتدایی انقلاب فاصله می گیریم بیشتر به برکات بسیج و این ابتکار حضرت امام خمینی (ره) پی می بریم و هر روز شاهد تاثیرات آن در جامعه هستیم.

وی با اشاره به اختلافات غرب در مسائل مختلف خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سردادن ندای استکبار ستیزی غربیان با کنار گذاشتن اختلافات خود،بر سر براندازی جمهوری اسلامی ایران هم پیمان شده اند که به برکت حضور بسیج در میدان تا کنون تمامی نقشه های آن ها نقش برآب شده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه خصوصیت بارز بسیج بصیرت و ولایت مداری است تصریح کرد: دشمن با هدف ایجاد اختلافات درونی در بین نظام جمهوری اسلامی تلاش های فراوانی را در ابتدای انقلاب انجام داد اما این بسیج بود که با تکیه بر بصیرت در برابر این توطئه ها ایستادگی کرد.

معدنی ادامه داد: دشمنان اسلام با مسلح کردن کفتاری به نام صدام سعی داشتند تا با روشن کردن آتش جنگی کوتاه مدت طومار جمهوری اسلامی را در هم بپیچند که بازهم استقامت بسیجیان سلحشور بود که دشمنان را کرده خود پشیمان کرد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران در حال صدور به دیگر مناطق دنیا است تاکید کرد: دشمنان به خوبی به این موضوع واقف شده و سعی دارند تا اصل و اساس استکبارستیزی را در کشور هدف قرار دهند.

وی با اشاره به تفکر انسان ساز بسیج ابراز کرد: مقاومت مردم در محور مقاومت و در برابر تروریست های داعش و …نیز ریشه در این تفکر دارد.

معدنی همچنین با اشاره به کاستی های برجام ادامه داد: کاستی های برجام ذیل نامه ۹بندی مقام معظم رهبری جبران خواهد شد و در صورت انجام این فرامین خواهد بود که می توان این سند را به مرحله اجرا درآورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها