فرمانده ناحیه ثارالله یزد در جمع دانش آموزان:
سرهنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و جمعی از معلمان دبیرستان ها و مدیران آموزش و پرورش ناحیه 2 با حضور در جمع 300نفر از دانش آموزان بسیجی که عازم کربلای جنوب و یادمانهای دفاع مقدس بودند بدرقه نمودند.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۳۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: دانش آموزان پس از حضور در سالن ورزشی 9 دی ولایت سپاه الغدیر، مورد استقبال معلمان و مسئولین حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام قرار گرفتند.

  سرهنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله به همه دانش آموزان به خاطر توفیق شرکت در این اردوی معنوی و حضور در نقاطی که شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدای خونهای مقدس خود آن خاک مرده را نورانی کردند، تبریک گفت و از همه دست اندرکاران اعزام کاروانهای راهیان نور که مجدانه در تلاشند تا شرایط مناسبی را جهت هر چه بهتر بهره مند شدن عازمین به این مناطق، از این فضای نورانی فراهم شود، تقدیر و تشکر نمود.
وی با اشاره به اهداف طراحی چنین اردوهایی و اهمیت آن از منظر مسئولین رده بالای نظام بویژه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای عزیز، دانش آموزان را به پیگیری این اهداف توصیه نمود و گفت: در این سفر با کرامت خود، به دنبال این باشید که هدف اصلی شهدا را از اهدای عزیز ترین دارایی خود یعنی جان شریفشان، چه بوده است و در پی چه گمشده ای اینچنین خود را به آب و آتش زدند؟!
وی در پایان از دانش آموزان خواست تا برای اعتلای کشور عزیمان ایران دعا کنند و در جهاد علمی تلاش خود را مضاعف نمایند تا با توکل به خدا و تلاش دسته جمعی، کشور را به آن جایگاه که در شان و لیاقت این مملکت بزرگ امام زمانی است، برسانند.
بعد از این سخنرانی، دانش آموزان ازکلام الله مجید، مورد بدرقه مسئو لین قرار گرفتند.
شایان ذکر است این کاروان راهیان نور دانش آموزی، در قالب تعداد هفت دستگاه اتوبوس، حدود 300 تن از دانش آموزان را بعد از بدرقه و انجام قربانی به سوی کربلای ایران و مناطق جنگی جنوب عازم شد.


 یاد آوری می شود در دور جدید این اعزام ها دانش آموزان علاقه مند و واجد شرایط می توانند با مراجعه به دفتر بسیج دانش آموزی مدارس خود و یا بسیج ناحیه آموزش و پرورش، ثبت نام و اعلام آمادگی برای اعزام و شرکت در این اردوها نمایند.


ارسال نظرات