خبرهای داغ:
طی آئینی با حضور فرمانده سپاه ناحیه دامغان و مسئول بسیج حقوقدانان استان سمنان، محمد حسین مصاحبه با دریافت حکم به عنوان مسئول جدید بسیج حقوقدانان شهرستان دامغان معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۶۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در این مراسم که علاوه بر فرمانده سپاه ناحیه دامغان و مسئول بسیج حقوقدانان استان سمنان، فرمانده نیروی انتظامی و رییس دادگستری این شهرستان و مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان سمنان نیز در آن حضور داشتند از خدمات محمود کاتبی در مدت تصدی مسئولیت بسیج حقوقدانان شهرستان دامغان قدردانی شد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در این آیین، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از میهن را در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور هدف کلی بسیج برشمرد و گفت: اقشار تخصصی بسیج با همین هدف متعالی شکل گرفت و بی‌تردید حضور قدرتمندانه و مؤثر آنها در همه عرصه‌ها، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را روز افزون می‌کند. 

سید محمد رضا حسینی با تأکید بر ضرورت وجود بسیج حقوقدانان قوی در مسیر احقاق حقوق بسیجیان و ارائه خدمات حقوقی و مشاوره‌ای به اقشار مختلف به‌ویژه نیازمندان، اظهار داشت: در حال حاضر 140 نفر در بسیج حقوقدانان شهرستان دامغان عضویت دارند که 95 نفر برادر و 45 نفر از خواهران فعال در این حوزه هستند.

وی با قدردانی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان دامغان به‌دلیل ارتباط نزدیک و مؤثر با مجموعه سپاه و بسیج حقوقدانان این شهرستان، اظهار امیدواری کرد با مساعدت ریاست دادگستری دامغان دفتر بسیج حقوقدانان این شهرستان در یکی از مراکز وابسته به دادگستری در آینده نزدیک افتتاح شود.



فعالیت‌های بسیج حقوقدانان استان سمنان چشمگیر است

مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان سمنان نیز در این مراسم فعالیت‌های بسیج حقوقدانان استان سمنان چشمگیر خواند و گفت: امضای تفاهم‌نامه و همکاری با نهاد‌هایی همچون حوزه‌ علمیه، کمیته امداد، ستاد نماز جمعه و شوراهای حل اختلاف و ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان به مردم تنها گوشه‌ای از این فعالیت‌ها است.

علیرضا میری با بیان اینکه بسیجی همواره باید در وسط میدان ارانه خدمت به جامعه باشد، تصریح کرد: این حضور نشانه زنده و پویا بودن فرهنگ بسیجی است، یک حقوقدان بسیجی باید از دیگر همکاران عادی خود برتر باشد زیرا نیت خالص و ایمان و تفکر بسیجی‌اش پشتیبان بنیه علمی بالای او است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها