معاون فرماندار کیار از برگزاری زیارت حضرت رسول اعظم (ص) از دور، همزمان با دیگر نقاط کشور در مساجد و حسینیه های شهر ها و روستا های شهرستان کیار خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۸۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کیانوش نادری در جلسه ی هماهنگی برگزاری زیارت حضرت رسول از دور که با حضور جمعی از مسئولان ادارات و شهرداران شهرهای 4گانه شهرستان کیار برگزار شد از حاضران در جلسه خواست این مراسم روحبخش و معنوی با برنامه ریزی لازم در همه ی شهر ها و روستا های شهرستان کیار برگزار شود.

وی در این رابطه افزود: بر اساس برنامه تنظیم شده هرکدام از مدیران ادارات که مسئولیتی در این راستا بر عهده دارند باید همه ی توان خود را در برگزاری هرچه بهتر این زیارت به کار بگیرند.

در این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار از تهیه و توزیع تعداد 500جلد زیارت نامه حضرت رسول الله از بعید در شهرستان کیار خبر داد.

سید یدا...حسینی در ادامه افزود: مراسم قرائت زیارت حضرت رسول اکرم از بعید همزمان با دیگر شهرها و روستاهای ایران اسلامی روز پنج شنبه مصادف با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و حضرت امام حسن مجتبی علیه اسلام راس ساعت 10:30 در مساجد و حسینیه های شهرها و روستا های شهرستان کیار برگزار می شود.

لازم بذکر است که سخنران مراسم شهر شلمزار حجت الاسلام اسلامی نماینده مردم استان چهارمحال وبختیاری در مجلس خبرگان می باشد.

ارسال نظرات