کارشناس مسائل سیاسی گفت: کم آوردن برخی از خواص سبب نخواهد شد تا انقلاب از مسیر خود منحرف شود.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۸۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

امین کوشکی در گفتگو یا خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه استقامت مردم در برابر استکبار نشان از حرکت انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خداست اظهار داشت: کم آوردن برخی از خواص در برابر تحریم ها و تهدیدها نشان از دنیا طلبی آنها داشته که این امر سبب نخواهد شد تا انقلاب از مسیر خود خارج شود.

وی با اشاره به اصرار برخی بر سازش و مذاکره با استکبار بر سر مسائلی غیر هسته ای تصریح کرد: این افراد خواستار این شده اند که دست از آرمان های انقلابی برداریم و این نشانه ضعف شخصی و درونی این افراد است.

کوشکی با بیان اینکه نفاق از ابتدای تشکیل حکومت اسلامی تهدید برای حکومت بوده است خاطر نشان کرد: بصیرت، پادزهر خوبی برای شناخت دشمنان دوست نما است که باید تمام جامعه به این امر اهتمام ورزند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه متاسفانه برخی در اواسط مسیر انقلاب از اتوبوس انقلاب پیاده شده اند ابراز کرد: دل بستن به وعده های غرب ما را به هیچ مقصدی نخواهد رساند .

وی با اشاره به دستاوردهایی که پس از انقلاب نصیب کشور شده است تاکید کرد: هر پیشرفتی در ایران ما حصل صبر و استقامت ملت ایران است و این خود از نشانه های استکبار ستیزی ما است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه یکی از راه های تشخیص حرکت در مسیر انقلاب رفتار دشمنان ما است ادامه داد: هرکجا که دشمن از ما تعریف کند نشان از انحراف ما از مسیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسید که تحریم ها نتوانست از روحیه استکبار ستیزی ملت ایران بکاهد بلکه بیشتر نفرت از استکبار را در دلها پرورش داد خاطر نشان کرد: رواج روحیه مصرف گرایی توسط غرب از حربه هایی است که دشمن در حال حاضر در پی آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها