افتتاح باشگاه استعدادیابی فوتبال در فارسان

باشگاه ورزشی و استعدادیابی فوتبال شهید همت با حضور جمعی از مسوولان محلی و جامعه ورزش در شهر فارسان استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۸۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ، علی حیدری در حاشیه افتتاح این باشگاه گفت: هدف از تاسیس این باشگاه، تشکیل تیم فوتبال و فوتسال برای حضور در مسابقات استانی و کشوری است.

مدیر باشگاه شهید همت،‌ با اشاره به اینکه 200 نفر از جوانان و نوجوانان مستعد رشته فوتبال و فوتسال هم اینک عضو این باشگاه هستند، افزود: مربیگری تیم های فوتبال و فوتسال بر عهده اکبر اسلامی و حسین اوستا است که به صورت هفتگی با برگزاری تمرینات مختلف در سالن ورزشی ولایت نسبت به استعدادیابی نوجوانان و جوانان علاقمند به رشته فوتبال و فوتسال همت می کند.

وی با اشاره به اینکه این باشگاه در شهر فارسان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت های خود را ادامه می دهد، اضافه کرد: افتتاح باشگاه فوتبال گامی بزرگ در راستای توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان فارسان است.

حیدری با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان همواره در رشته های انفرادی و گروهی برای شهرستان افتخارآفرینی می کنند، افزود: هرچه قدر به تعداد باشگاه های فعال در این حوزه افزوده شود، به همان اندازه ابعاد ورزش تقویت می شود.

در روز افتتاحیه این باشگاه دکتر حمیدرضا عزیزی، نماینده مردم اردل، فارسان،کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی مبلغ 50 میلیون ریال، دفتر امام جمعه شهر فارسان 5 میلیون ریال،شهردار شهر فارسان 10 عدد توپ ورزشی، شورا اسلامی شهر فارسان 100 دست لباس ورزشی، اداره آموزش و پرورش شهر فارسان 2 عدد توپ ورزشی، تربیت بدنی شهر فارسان 2 سانس در سالن های ورزشی شهر فارسان به این باشگاه کمک کردند.

گفتنی است: افرادی که تمایل دارند در این باشگاه عضو شوند می توانند با مراجعه به دفتر این باشگاه در مصلی امام حسین (علیه السلام ) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ارسال نظرات